Miniguru Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei. Intereserer meg ganske mye for båt. Har lett endel etter spill hvor man kjører / manøvrerer båt, men det er ikke lett å finne. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Prøvd Ports of Call? :smile: Gammel klassiker. I Gunboat kjører du også båt. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg er også "båtnerd" Har ikke sett no særlig båtspill. antar at sjø-grafikk er ganske vanskelig? Det pixel-shader "havet" i 3D-Mark ser jo bra ut da. men det krever vel GF3 og høyere? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 20:02, Stratos skrev:Jeg er også "båtnerd" Har ikke sett no særlig båtspill.antar at sjø-grafikk er ganske vanskelig? Det pixel-shader "havet" i 3D-Mark ser jo bra ut da. men det krever vel GF3 og høyere? Det er vel ikke bare det at sjø-grafikk er vanskelig å få til? Tror ikke at det er båtspill kundene vil ha, spillprodusentene har kanskje funnet ut at båt ikke er lønnsomt. Ønsker meg en skikkelig båt-simulator jeg også, men har ikke sett noen. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: Andlier skrev (2002-03-16 21:44): Quote: On 2002-03-16 20:02, Stratos skrev: Jeg er også "båtnerd" Har ikke sett no særlig båtspill. antar at sjø-grafikk er ganske vanskelig? Det pixel-shader "havet" i 3D-Mark ser jo bra ut da. men det krever vel GF3 og høyere? Det er vel ikke bare det at sjø-grafikk er vanskelig å få til? Tror ikke at det er båtspill kundene vil ha, spillprodusentene har kanskje funnet ut at båt ikke er lønnsomt. Ønsker meg en skikkelig båt-simulator jeg også, men har ikke sett noen. Tenk å kunne ha tilgang til dette: http://www.sydac.com.au/html/applied%20sim...20simulator.htm :smile: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 JetBoat... ikke d nyeste spillet på markedet, men grafikken er faktisk pen! Tar jeg ikke feil er d kommet JetBoat 2 også... Spillet går enkelt ut på å kjøre små jetbåter gjennom en bane, oppmerket med bøyer. En må passere gjennom checkpoint, eller så blir man disket. Kan være litt irriterede til å begynne med, men så snart en har teket på vannjet kjøring, så blir d morro.. MVH ZemteX Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 et spill som heter Sailor Simulator eller noe i den duren, er et ganske bra båt spill/simulator. søk på google eller noe Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 19:32, Miniguru skrev:Hei.Intereserer meg ganske mye for båt.Har lett endel etter spill hvor man kjører / manøvrerer båt, men det er ikke lett å finne.Alle tips mottas med takk. Destroyer command er et nytt "båt" simulator spill, som kan spilles i multiplayer, og kan spilles multi med Silent Hunter 2. Mertathio :smile: Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Takker for gode svar!!! Keep up the good work! - Miniguru Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Det finnes en relativt ny seilbårsimulator ved navnet Virtual Sailor (versjon 5 tror jeg), som visst nok skal være veldig god, selv om grafikken er nokså enkel. Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 23:54, zemtex skrev:JetBoat... ikke d nyeste spillet på markedet, men grafikken er faktisk pen! Tar jeg ikke feil er d kommet JetBoat 2 også... Spillet går enkelt ut på å kjøre små jetbåter gjennom en bane, oppmerket med bøyer. En må passere gjennom checkpoint, eller så blir man disket. Kan være litt irriterede til å begynne med, men så snart en har teket på vannjet kjøring, så blir d morro..MVH ZemteX Har JetBoat 2 Age of Sail Er vel en ganske bra seilbåt-simulator. [ Denne Melding var redigert av: Spiff på 2002-03-17 12:03 ] Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Nå har det sseg sånn at ny 3d-version av Ports Of Call er under utvikling, og beta version er fritt tilgjengelig og grafikken er faktisk ganske pen.... last ned på http://www.portsofcall.de/pocsim3d_beta5.zip Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Har netopp lastet net Silent Hunter II. Et skikkelig bra U-båt spill, så langt som jeg kan se.. KaZAa Lenke til kommentar
mintman Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Noen som vet hvor man kan få tak i den gode gamle klassikeren Ports Of Call? [ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-03-17 19:25 ] Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 18:44, gstavdal skrev:Noen som vet hvor man kan få tak i den gode gamle klassikeren Ports Of Call?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-03-17 19:25 ]</font> Lurer på om underdogs har den. Gamebird.dk oxo. Lenke til kommentar
Nikolai Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei. Vi selger et spill som heter Virtual Skipper. Gå til: http://www.datasenteret.no/category.asp?catcode=120 for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå