Gå til innhold

Båt simuloator / spill ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-16 20:02, Stratos skrev:

Jeg er også "båtnerd" Har ikke sett no særlig båtspill.

antar at sjø-grafikk er ganske vanskelig?

Det pixel-shader "havet" i 3D-Mark ser jo bra ut da. men det krever vel GF3 og høyere?

Det er vel ikke bare det at sjø-grafikk er vanskelig å få til? Tror ikke at det er båtspill kundene vil ha, spillprodusentene har kanskje funnet ut at båt ikke er lønnsomt. Ønsker meg en skikkelig båt-simulator jeg også, men har ikke sett noen.

Lenke til kommentar

Quote:

Andlier skrev (2002-03-16 21:44):

Quote:

On 2002-03-16 20:02, Stratos skrev:

Jeg er også "båtnerd" Har ikke sett no særlig båtspill.

antar at sjø-grafikk er ganske vanskelig?

Det pixel-shader "havet" i 3D-Mark ser jo bra ut da. men det krever vel GF3 og høyere?

Det er vel ikke bare det at sjø-grafikk er vanskelig å få til? Tror ikke at det er båtspill kundene vil ha, spillprodusentene har kanskje funnet ut at båt ikke er lønnsomt. Ønsker meg en skikkelig båt-simulator jeg også, men har ikke sett noen.

Tenk å kunne ha tilgang til dette:

http://www.sydac.com.au/html/applied%20sim...20simulator.htm

:smile:

Lenke til kommentar

JetBoat... ikke d nyeste spillet på markedet, men grafikken er faktisk pen! Tar jeg ikke feil er d kommet JetBoat 2 også...

Spillet går enkelt ut på å kjøre små jetbåter gjennom en bane, oppmerket med bøyer. En må passere gjennom checkpoint, eller så blir man disket. Kan være litt irriterede til å begynne med, men så snart en har teket på vannjet kjøring, så blir d morro..

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-16 19:32, Miniguru skrev:

Hei.

Intereserer meg ganske mye for båt.

Har lett endel etter spill hvor man kjører / manøvrerer båt, men det er ikke lett å finne.

Alle tips mottas med takk.

Destroyer command er et nytt "båt" simulator spill, som kan spilles i multiplayer, og kan spilles multi med Silent Hunter 2.

Mertathio :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-16 23:54, zemtex skrev:

JetBoat... ikke d nyeste spillet på markedet, men grafikken er faktisk pen! Tar jeg ikke feil er d kommet JetBoat 2 også...

Spillet går enkelt ut på å kjøre små jetbåter gjennom en bane, oppmerket med bøyer. En må passere gjennom checkpoint, eller så blir man disket. Kan være litt irriterede til å begynne med, men så snart en har teket på vannjet kjøring, så blir d morro..

MVH ZemteX

Har JetBoat 2

Age of Sail Er vel en ganske bra seilbåt-simulator.

[ Denne Melding var redigert av: Spiff på 2002-03-17 12:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 18:44, gstavdal skrev:

Noen som vet hvor man kan få tak i den gode gamle klassikeren Ports Of Call?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-03-17 19:25 ]</font>

Lurer på om underdogs har den. Gamebird.dk oxo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...