Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tar jeg ikke helt feil, så må man ha helt spesielle PC'er, med like spesiell programvare for i det hele tatt komme seg inn i den softwaren. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tar jeg ikke helt feil, så må man ha helt spesielle PC'er, med like spesiell programvare for i det hele tatt komme seg inn i den softwaren. Du tar nok ikke feil. Med slik programvare er det lite man ikke kan gjøre egentlig. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 For å si det slik: programvaren er, etter det jeg vet, ikke for det "vanlig" marked og selges bare til de som skal ha det (verksteder osv.). Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ta feks Vag. De bruker et program som heter vag-com. selv om du får lastet ned programmet en plass, trenger du en spesiell kabel som bare selges til lisensierte brukere. Den kan også lages selv, men det er ikke så enkelt. Der endrer du de fleste parametre, slik som tenning, blandingsforhold osv. Kan også lese av feil-koder og verdier på feks lambda. Veldig enkelt å ødelegge motoren fullstendig dersom det brukes feil, så trå forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå