Gå til innhold

Forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg har Det kabinettet du spurte etter, det er greit nok men du må investere i en viftestyring og et par nye vifter.Ville ha borret et viftehull i toppen jeg :laugh: da blir det bra kjøling :thumbs: !! :w00t:

Det er et greit kabinett men det har noen litt "overharry" vifer etter min mening+det følger men en kald katode men lyd inverter :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lian Li har jo gode kabinet.

Chieftec har gode kabinett men kjedelige?

Thermaltake har jo viftestyring og vifter fra før.

Mye å velge mellom ta en titt her

Ja,

Har Lian Li sølv kabinett selv.... det er UTROLIG bra.... jeg ville garantert gått for et av de.... i tillegg byttet jeg oxo nettopp kabinett til et svart ett.. må si at det er enda bedere en det forrige :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv kabinett m/340W AX-01SL-D for ett år siden og har ikke angret et sekund. Det er lettere enn alt annet og du trenger mindre kjøling enn de fleste andre.

:thumbs:

Pass bare på at du får en kabinettvifte med (medfølger) som har ledning til styring fra hovedkortet.

Lenke til kommentar

har samme kab.

DIGGER d, du får kjøpt d på 3dfxcool

600,- tror jeg, 4 vifteplasser i front, 2 bak, 1 i siden = 7, så en viftestyring kan trenges, har selv en zalman styring, med 4 skru brytere og 2 vippe brytere (12V-0V-5V) denne får du kjøpt på samme side :D

edit : BRA at jeg bladde til neste side =/=/ dette er et AERO som vist på første side

Endret av kravez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...