Dynejonas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har Det kabinettet du spurte etter, det er greit nok men du må investere i en viftestyring og et par nye vifter.Ville ha borret et viftehull i toppen jeg da blir det bra kjøling !! Det er et greit kabinett men det har noen litt "overharry" vifer etter min mening+det følger men en kald katode men lyd inverter Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Fare for at det blir det kabinettet, men vet ikke om jeg skal ha det så harry. Tror jeg hiver ut de kathodene. Skal så klart ha viftestyring. bare å hjelpe Lenke til kommentar
tixi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hvis du ikke finner den rette "sølv"-fargen så kan du jo lakkere kabinettet med kromlakk fra biltema. Kunne kansje blitt tøft d!! Lenke til kommentar
bennern Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lian Li har jo gode kabinet.Chieftec har gode kabinett men kjedelige? Thermaltake har jo viftestyring og vifter fra før. Mye å velge mellom ta en titt her Ja, Har Lian Li sølv kabinett selv.... det er UTROLIG bra.... jeg ville garantert gått for et av de.... i tillegg byttet jeg oxo nettopp kabinett til et svart ett.. må si at det er enda bedere en det forrige Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du må, MÅ bare kjøpe dette om du r seriøs http://hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4856 Elsker det!!!1!1!!! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PSR4609D7W Sjefs kabinett PS! Vi gjør oppmerksom på at strømforsyninger m/vifte i bunn vil få bunnviften opp i dette kabinettet . Dette synes jeg er flott og bra pris . http://www.techline.no/?categoryout=181&pa...es/info&id=1714 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Du må, MÅ bare kjøpe dette om du r seriøs http://hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4856 Elsker det!!!1!1!!! Det var fiint kabinett Noen som har noen erfaringer med det? Leste der, men fant ikke helt ut hvor mange vifter det er plass til. Er det 2X120mm? Andre ting jeg burde vite om detta kabinettet? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Finner nok alt du vil vite om Antec Super Lanboy her. Lenke til kommentar
backfish Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kjøpte Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv kabinett m/340W AX-01SL-D for ett år siden og har ikke angret et sekund. Det er lettere enn alt annet og du trenger mindre kjøling enn de fleste andre. Pass bare på at du får en kabinettvifte med (medfølger) som har ledning til styring fra hovedkortet. Lenke til kommentar
kravez Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) har samme kab. DIGGER d, du får kjøpt d på 3dfxcool 600,- tror jeg, 4 vifteplasser i front, 2 bak, 1 i siden = 7, så en viftestyring kan trenges, har selv en zalman styring, med 4 skru brytere og 2 vippe brytere (12V-0V-5V) denne får du kjøpt på samme side edit : BRA at jeg bladde til neste side =/=/ dette er et AERO som vist på første side Endret 23. februar 2004 av kravez Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Synes det er fint jeg også, bare det vinduet skulle vært uten noen ting på, bare vindu lissom. Noen som veit om noen fine Big towre i sølv da? Utenom Chieftech Lenke til kommentar
kravez Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 vet ikke, men du kan kansje skjere vekk spindelvevet, men d er i bunn å grunn ganske tøft bilde1 bilde2 2 bilder av døra mi, ikke di beste bildene i verden men men Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 EDB: hvilket bestemte du deg for? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Har ikke bestemt meg ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå