EDB Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Planer om sølv vannkjøling etterhvert Så sku gjerne hatt et kabinett i sølv farger Har sett på dette. Er det okay? Noen som har noen erfaringer med det? Tar gjerne imot forslag om noen bedre Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Lian Li har jo gode kabinet. Chieftec har gode kabinett men kjedelige? Thermaltake har jo viftestyring og vifter fra før. Mye å velge mellom ta en titt her Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 har sitti å glant litt på microplex, men hakke finni no som jeg syntes er "riktig sølv farge". Lian Li sine kabinett koster jo litt da. Lommeboka ekke alt for tykk for å si det sånn Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det okay?Noen som har noen erfaringer med det? ja jeg har det, og angrer bitter på at jeg kjøpte det, det er altfor tynt og rister fælt, ville styrt meg unna Q-tec i det hele tatt. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 q-tec Trodde da ikke at det var det. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Netconnection har mange fancye coolermasterkabinetter til en rimelig penge. Du finner sikkert opp til flere med den riktige sølvfinishen du er ute etter. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ska helst ha et med vindu også Mange fine på Netconnection jah Kanskje det blir et derifra. Lenke til kommentar
all right Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PSR4609D7W Sjefs kabinett Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 q-tecTrodde da ikke at det var det. joda det er det. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Skal du ha et kabinet som er ferdig moddet er det mange. Hvis du skal modde selv er alltid chieftech et kabinett av god kvalitet og som er lett å modde. Dessuten må det moddes! Anbelfaler også Lian Li men noen av dem er nesten (bare nesten) lit for fine til å sette in jalla effekter i. Endret 13. februar 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Kommet nytt thermaltake kabinett.. se på det før du kjøper! Xaser 5: Her Edit: glemte linken.. Endret 13. februar 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Skal være et kabinett hvor jeg kan ha masse "dilldall" inni , i sølv . Helst et med vindu. Men ikke Theramltake, syntes ikke de er så fine. Endret 13. februar 2004 av EDB Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skal være et kabinett hvor jeg kan ha masse "dilldall" inni , i sølv . Helst et med vindu.Men ikke Theramltake, syntes ikke de er så fine. Kan du ikke bare lakkere selv da? Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Kjøp ett chieftec sølv kabinett da. De er store og romslige og har et drit kult design Det koster bare tusenlappen Du kan jo kjøpe det med en gjennomsiktig sidedør...... Endret 14. februar 2004 av Bogge Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Planer om sølv vannkjøling etterhvert Så sku gjerne hatt et kabinett i sølv farger Har sett på dette. Er det okay? Noen som har noen erfaringer med det? Tar gjerne imot forslag om noen bedre Sitter med det samme kabinettet. Er drit fornøyd, lett, billig og bra kabinett. Absolut å foretrekke. Det eneste minuset er at viftene som følger med bråker litt under oppstarten av pcen... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Cooler Master Wave Master TACT01 er absolutt å anbefale. Det er meget pent å se på. Det har liten vekt, medfølgene vifter (3 stk.). Alt du måtte ønske deg finner du i dette kabinettet. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg anbefaler dette kabinettet!!!Det er bare helt hææærlig!!!Har det selv og er ekstremt fornøyd!! Her er et bilde av mitt personlige : Mvh Tomzern Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg anbefaler dette kabinettet!!!Det er bare helt hææærlig!!!Har det selv og er ekstremt fornøyd!! Her er et bilde av mitt personlige : Mvh Tomzern En test av et lignende kabinett: http://www.hardware.no/tester/kabinett/aeros201/index.html Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 super lanboy anbefaler d sterkt! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 super lanboy Hvor er det å få kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå