Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ...ergo berre fortsatt på andre ting, eller sagt med andre ord; brukt templates all teh way? Det er snakk om K-O-D-E her småen... åh, seff.. sorry Pusling! Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) hvor finner jeg Gradient tool i photoshop ? finner den ikke EDIT: er dere på noe IRC kanaler som jeg kan spørre på istedenfor å bruke forumet for sånne små spørsmål ? Endret 11. februar 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Høyreklikk på fargebøtta... Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 EDIT: er dere på noe IRC kanaler som jeg kan spørre på istedenfor å bruke forumet for sånne små spørsmål ? Bare spør her, vi er glad for alle spørsmål, faktisk elsker vi dem. Tviler på at du finner en IRC kanal, men jeg vet ikke da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Seff finnes det IRC-kanal; #hw.no @ UnderNet.. HalTan, enzo\\, Marvil osv osv osv osv osv er der.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kjøper man DWMX i europa, er den 1300,- dyrere enn hvis man kjøper den fra usa.. (så ca. 4000,- NOK hvis man kjøper den fra usa.. ) Men så kommer frakt, moms og tollavgifter i tillegg. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kjøper man DWMX i europa, er den 1300,- dyrere enn hvis man kjøper den fra usa.. (så ca. 4000,- NOK hvis man kjøper den fra usa.. ) Men så kommer frakt, moms og tollavgifter i tillegg. Ikke hvis du kun kjøper nedlastnings-utgaven.. (den jeg prata om nå..) skal du ha boxed version eller backup-cd, koster det ekstra... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg gjør følgende: 1: leker i Photoshop, finner farger og fonter jeg liker 2: lager layout i Dreamweaver 3: lager CSS og definerer stiler i TopStyle 3.1 4: fullfører design og oppretter maler i Dreamweaver 5: eventuell scripting og finpussing, fyller inn tekst 6: laster opp websidene Lenke til kommentar
epsil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Men så kommer frakt, moms og tollavgifter i tillegg. Ikke hvis du kun kjøper nedlastnings-utgaven.. (den jeg prata om nå..) skal du ha boxed version eller backup-cd, koster det ekstra... Nedlastingsutgaver er avgjort et pluss. Poenget i innlegget mitt var bare at dersom du skal ha fysiske utgaver, er det sjelden at det lønner seg å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå