Gå til innhold

"Scrollehjul" på CL1557

Anbefalte innlegg

Hei. Er en av mange som har kjøpt denne pcen. Alt fungerer utmerket bortsett fra den runde scrollesaken under touchpaden. Vet det er mange som sliter med denne, men også at det er noen som har fått den til å fungere.

Kan dere som har fått dette til hjelpe oss som enda ikke får utnyttet denne funksjonen?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Dobbeltklikkk på Synaptics Pointing device ikonet på start menyen

2. Gå in på Device Settings

3. Gå inn på Settings

4. Trykk på Buttons (øverst til venstre)

5. Konfiguer den slik du vil ha den :thumbup:

Endret av Hooligan
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle sette venstre og høyre på den rundingen til å browse forward og back.. men ser ikke ut til å fungere med meg... noen andre?

Fungerer fint hos meg, jeg gjorde nettopp det. Du har installert versjon 7.8.10 (05DEC03) av Synaptics touchpad fra siden jeg linket til? Det fungerer å sette opp andre kommandoer på venstre/høyre scrolleknapp?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle sette venstre og høyre på den rundingen til å browse forward og back.. men ser ikke ut til å fungere med meg... noen andre?

Fungerer fint hos meg, jeg gjorde nettopp det. Du har installert versjon 7.8.10 (05DEC03) av Synaptics touchpad fra siden jeg linket til? Det fungerer å sette opp andre kommandoer på venstre/høyre scrolleknapp?

Jau, funka nå, jeg måtte ha gjort noe tull på første forsøk.. hyggelig at den omsider funker, bare å vente på wlan led og knappen da :thumbup:

noen med noe info om det må si ifra(bortsett fra at vi må vente på oppdaterte drivere fra aopen)

Lenke til kommentar
Jeg har samme problemet.

Funker ikke i Opera.

Noen som har noe forslag? :)

søk på google og du finner en linje som skal tilføyes i den synaptics.ini fila.. uansett om jeg gjorde dette riktig fikk jeg det ikke til å funke.. vært fint om noen andre hadde prøvd det samme for å se om det bare er meg :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...