j1s^ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har et sånt lite brett med 3 leds festet til, har montert de til pc'n. Men jeg lurer på hvor jeg kan få tak i 3.3v fra psu?? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Se i verktøykassa (overklokking.no) ! Neste gang bruker du www.gewgle.com Endret 11. februar 2004 av razer Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Se i verktøykassa (overklokking.no) ! Neste gang bruker du www.gewgle.com tror han mener www.goolge.com og ikke www.gewgle.com Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Se i verktøykassa (overklokking.no) ! Neste gang bruker du www.gewgle.com tror han mener www.goolge.com og ikke www.gewgle.com Nei, www.gewgle.com Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jaja samma det da, men fant ikke noe om det. Ingen som vet hvor 3.3v sitter i pc'n? Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jaja samma det da, men fant ikke noe om det.Ingen som vet hvor 3.3v sitter i pc'n? Heh, har du i hele tatt sett i verktøykassa under Overklokking.no? Late ungdommer som ikke klarer å finne fram til noe nå til dags, selv om de får det servert på sølvfat Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 http://www.overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html se her din slappfisk! så slappe for som deg burde hatt en tur i skjærsilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå