Marvil Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 *Endrer topic nå fra bare html, til html og php*Er det noen måte og gjøre dette i php da? Den måten enden viste deg..? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Ja den siste gangen ja. Noe enkelt. Pr. idag har en norsk side, og en engelsk side. Jeg må da ha to menyer. En norsk meny som linker til alle norske sider, og en eng. meny som linker til alle eng. menyer. Kan dette gjøres lettere? i html eller php, det er det samme. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har bare en teori i hodet, orker ikke kode noe. Det er jo og mulig å ha innhold på en side lagt inn i en database. Når du f.eks legger inn en artikkel, velger du hvilket språk artikkelen skal være i. Hvis du skal støtte engelsk, så legger du til en språkgruppe i databasen, åpner artikkelen som er på norsk, legger til en artikkel som har en engelsk språkgruppe til den eksisterende artikkelen. Så når brukeren stikker innom siden og har valgt å ha det på engelsk, så vises bare de engelske artikkelene fra databasen, men vil ha samme ID som de norske. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ikke dumt nei. Virker i mitt hode og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå