sirenloy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er det noen forskjell på SP og LP? Jeg har min innstilt på SP, kan dette resultere i at filmen ikke vil kommer tilbake på tapen når eg har redigert ferdig i Studio 8? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 SP=short play...(?).. Brukes som regel alltid.. Du skal ha dårlig råd om du skal bruke LP fremfor å kjøpe en ekstra DV-kassett.. Det går ut over kvalitet så vidt jeg vet. (noen som kan bekrefte dette?) samtidig som det kan bli problemer med kompitabilitet med andre kameraer og Redigeringsverktøy. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jepp. Bruker alltid SP. Er best mulig å ha best kvalitet og LP er det ikke alle programmer som takler like bra. Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg bruker SP, lurte bare på om det kunne ha noe å si når eg skal kopiere det tilbae til mitt kamera. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det skal ikke ha noe å si.. Kjør SP du.. så ordner det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå