ledigbrukernavn Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 For en stund gjorde jeg den feilen at jeg bygget PC for en fyr med lite Q-tec kabinett og billig CoolerMaster kjøler. Kjøleren kom så nære PSU at jeg måtte montere viften på siden (mer info) det gikk bra så lenge maskinen sto i støyende miljø, men nå går det ikke lenger. Nå er jeg på jakt etter ny kjøler, men de jeg har funnet hittil har vært for høye til å fungere mellom hovedkort og PSU (7-8 cm avstand, tror jeg). Er det noen som kan anbefale en kjøler så jeg slipper å bytte kabinett? (hadde kanskje vært det beste) Jeg har også vurdert å fjerne viften og montere en stillegående 80mm i omtrent samme posisjon. Synspunkter på dette? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Om støy ikke er noe problem, hva med en 1U kjøler ? 1U kjøler Denne støyer endel men er ikke mer en 2,7 cm høy. Endret 11. februar 2004 av MaJuice Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Nå er det i grunn støyen som er problemet, kjøleren funker helt greit som den er, men den støyer for mye til kontorbruk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Arg har samme problemet jeg med Q-Tec kabbet mitt, du kan joh prøve og ta av viften på cpu kjøleren din og kjøpe en rolig papst vifte da. Eller kanskje en ny kjøleribbe i Tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå