verzezer Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skulle kjøpt en av disse typene: Seagate 40GB Barracuda 7200.7 Harddisk 7200RPM, 9ms, 2MB cache, U-ATA100 eller Maxtor 40GB DiamondMAX Plus8 IDE HD 7200RPM, 10ms, 2MB cache, UDMA133 har 5 WD disker og de bråker.... så wd kommer det ikke til å bli hket støtter ikke s-ata (tror jeg) og han som skal ha disken trenger ikke mer lagrings plass. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 uten at jeg har peiling, så tror jeg seagate... de har jo alltid vært kjent for stillegående hd Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Samsung! Hvis du ikke får tak i Seagate Baracuda IV da... (har vel gått ut av prod. nå?) http://www.silentpcreview.com/article29-page1.html timtowtdi Endret 11. februar 2004 av timtowtdi Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 seagate bråker minst av de to.. det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) De nye Samsung diskene bråker definitivt minst av alle!.. Og av de diskene du listet opp vil jeg nok tro at Seagate'n er stillest.. har en Maxtor DiamondMax Plus 9 8mb cache 80gb selv, og den bråker betydelig mindre enn WD 120gb'ern min.. men den høres fortsatt, spesielt under read/write. Endret 11. februar 2004 av bidz Lenke til kommentar
bwl Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Samsung Noise Guard serie har jeg god erfaring med. Det er mye på PC'n som båker mere enn den Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 han kan jo kjøpe noen støydempende hd rammer fra microplex eller 3dfxcool. disse hjelper til å holde støyen nede. samsung sine nye disker har fått mye skryt for hastighet og stillhet. vet ikke om de finnes i 40 gb versjon. Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 han kan jo kjøpe noen støydempende hd rammer fra microplex eller3dfxcool. disse hjelper til å holde støyen nede. samsung sine nye disker har fått mye skryt for hastighet og stillhet. vet ikke om de finnes i 40 gb versjon. joa, det går vel ann.. men er ikke såå farlig Grunnen var at jeg kanskje skulle slippe akkuratt det. Men ellers takk takk for alle svar. Skal se litt på samsung. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har innstalert en seagate V 60gb den hører jeg ikke Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vel, hvilket bråk kan du leve med? Valget står da som oftes mellom "knaking" eller "konstant kvining" Liker du knaking velger du Seagate Liker du konstant kvining velger du WD Easy.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Mine generelle erfaringer: Seagate: meget bra, litt svak knitring. WD: ganske høylytt knitring Maxtor: Usannsynlig høy irriterende pipelyd hele tiden Fujitsu: Meget bra til å begunne med men etter et halvt års tide begynner de å lage høyfrekvente pipelyder Samsung: meget bra IBM/Hitachi: En del knitring, men de nyere diskene har blitt bedre Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 uten at jeg har peiling, så tror jeg seagate...de har jo alltid vært kjent for stillegående hd Har seagate alltid vært stille? Min gamle Seagate 2GB er enda i live, og den kan jeg opplyse at du hører, spesielt oppstart, og ikke minst under lesing, knitring og knaking. Har vært sånn siden ny i 1998, så da kan ikke "allttid" gå lenger tilbake enn til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå