meankanin Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hei, er på jakt etter en visuelt tilfredsstillende og og ikke ikke altfor dyr (15k?) liten bærbar, noe sånt som powerbook 12" bare ikke mac. dell x300 er liten og fint, men har ikke særlig mye til overs for dell, prøvde å bestille en forleden, men en inkompetent selger lagde krøll... noen andre alternativer? på forhånd takk! Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har en Sony Vaio picturebook. sjekk ut Sony Vaio. Selges ikke i Norge. Men har sett noen på Taxfree butikken på Gardermoen. Kanskje bestilles og hentes der... Lenke til kommentar
_jorgen_ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Jeg vil på det sterkeste fraråde deg å kjøpe ett produkt som ikke er i salg i Norge. Garanti og service er spesielt viktig på en bærbar PC, da jeg vil påstå at disse har en høyere feilrate enn stasjonære PC'er. Vil generelt anbefale Acer, men de har i det nåværende sortement ingen ultraportable PC'er. Ta en titt på Toshiba Portege M100 og Fujitsu Siemens Lifebook S-serien. Det som trekker litt ned for FS er at det er Effekt som handler service, og de er ikke alltid like kjapp i avtrekkeren.. M100 skal du kunne få til kr 15.000 eks mva. Endret 12. februar 2004 av _jorgen_ Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tror nok kjøpsloven gjelder også ved taxfree i Norge. Grunnen til at ikke Sony selger i Norge er nok at det er for lite volum. Som sagt, "spesial modeller/merker" kan nok være et problem å få reparert. Kjøpte en Palmax i Hongkong i 1999. Ikke i salg lenger. Fikk ny skjerm ved fabrikken i Taiwan 2002. Det er ikke mye garantien dekker uansett. Jeg har aldri fått brukt den. Har hatt mange laptoper.... De store merkene gir internasjonal garanti, dell, Sony, IBM. Lenke til kommentar
Inspire Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som har prøvd å bestille herifra? Sony Online Shop Sony bærbare med norske priser og norsk telefonnummer Her snakker vi Ultra ultraportabel Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kjøpte min Sony i Japan. Garanti ikke noe problem for meg, har svigerfamilie i Japan. Vet at det er forskjellige modeller for markeder i USA, Europa, Japan. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Ser på dinside.no om denne maskinen som kommer snart "Ultraportabel med 7,5 timers batterilevetid" IBM ThinkPad X40 Denne har jo 12.1" skjerm... Men prisen på denne var vel antydet til 19k... Endret 13. februar 2004 av TeMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå