phnx85 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bruker en Logitec Dual Optical nå, men har litt lyst på en MX500. Noen som har brukt Dual Optical og gått over til MX500 som kan beskrive forskjellene på disse (lurer litt på hvordan den ligger i handa i forhold til Dual Optical) Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Altså, dette er helt klart en individuell smakssak. Jeg foreslår at du tar deg en tur til nærmeste databutikk/netcafè og tester ut litt. Jeg kjører fUnc-matte sammen med I.E 3.0 + skatez og er kjempefornøyd med den kombinasjonen. Uansett hvilken matte og mus, kjøp skatez! :-) Nei ikke kjøp skatez! . Jeg hater skatez, hadde en icemat før da brukte jeg skatez, da de ble utslitte hadde jeg ikke flere i resere . Etter dette kjøpte jeg me Func orange/blue , har også en intellimouse 3.0 herli mus, men vil anbefale 4.0 siden den er nyere. Endret 12. februar 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Var i byen og leta etter passende mus i dag, skulle enten ha MX500 eller IntelliMouse 4.0 Fikk prøvd ut begge to og jeg mener at IntelliMouse 4.0 er overlegen, mye mer behagelig, og bedre utformet, og sinnsykt presis Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hva butikk var du i da? Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe den pakken i en butikk her i bergen ,istedenfor å bestille via nettet Sparer frakt, pluss får den med en gang Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 P@yNefUnc er vel ikke best? Smak og behag egentlig. Skikkelige progamers bruker 3.0 m/skatez, bunge og STEELPAD 4D! Progamers er ikke progamers selv om de har IE 3' det er fremdeles vanesak hva du erbest med. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Driter du penger? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl \ http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FUNC1030S Disse forslagene er gode men gå for enten Intelli 3.0 eller 4.0 med tråd pluss fUnc så har du det beste av det beste Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 merlin din kødd.. kan ikke folk slutte og si det og det er best.. ALT ER VANESAK FFS at det går an... Noen like ikke hanoe motstand i spill mens andre motsatt.. jeg har personlig spilt med steelpad, func og icemat og andre ting. jeg er opptatt av 0 friksjon og det finner jeg best på icemat mens andre finner funcen bedre.. men så har du noe som heter speedfix som leggger et silicon basert lag på mattta som minsker friksjon.. brukes gjerne på steel pad og func.. icemat slepper dette da de har en oppbygning. Alt er indeviduelt hva du liker.. noen liker mus med tråd og andre ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå