billythekid Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 MX300!!!!!!!!!!!!! Mus av alle Mus, og det vet jeg for jeg har hatt masse muS! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ser mange sier func er liten, men hvor stor er egentli steelpad da? 4s er 29 cm. bred og 24,5 cm høy/ dyp på midten (buer inn på midten) Endret 11. februar 2004 av XenZor Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har testet mange muser og musematter men min mening er at svært lite kan måle seg med mx300 og func 1030 eventuelt med skatez dersom du liker at musen har det såpeglatt. Men først og fremst kommer valg av mus an på hva slags mus du liker. Noen har store hender andre har små osv. Finnes ikke en mus som er den beste til alle i hele verden. Test før du kjøper er nok et godt råd. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kjøp "the aimbot" pakka . den anbefales sterkt av mange, inkludert meg selv. har en selv og er kjempefornøyd. Hvis du tviler så kan du jo bare se her : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14595 Det var ikke mange dårlige erfaringer med den musa nei! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Intelli 3.0(har ikke prøvd 4.0) og fUnc 1030 + everglide mouseskatez = best. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er smak og behag - mener at både MX500 og Intellimouse er til å anbefales... Personlig foretrekker jeg Intellimouse, ettersom at mx500 sitter bra i hånda - sitter den på en måte for bra. Det blir ekkelt for meg å spille med en mus som sitter klistra på hånda, liker den "ekle" friheten med intelli Hvorvidt det berører musmatter bør du gå for fUnc eller Steelpad. Icemat er virkelig elendig Kjøpte bundelen og fikk icemat for "80kr". Den mekker skrapelyder og blir IKKE noe bedre med skates! Aner ikke hva jeg skal gjøre, skatesene mine er slitte som ****** og jeg trenger vel nye.. kan alltids prøve teip da.. Lenke til kommentar
ess Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Synes mx500 sitter bedre i hånda enn intelli 3.0/4.0. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Synes dette er litt teit. Hvilken mus og matte en liker er helt induvidielt. Og si at "Icemat sux!" er teit. Har den og den elsker jeg! Andre elsker func OSV. Du bør prøve dem hos en kamerat.. Icemat=storforbruk av mouseskates. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 fUNC er oppskrytt, de slites veldig fort hvis du spiller mye... Har en sjøl og den er snart borte og har begynt å falle fra hverandre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dette er da mouse skatez.. søte greier til å ha under "føttene" på musen din! jeg ville fremdeles satsa på fUnc. Lett å få solgt om du vil ha en annen senere også grunnet dens høye popularitet! Lenke til kommentar
xico Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 fUNC er oppskrytt, de slites veldig fort hvis du spiller mye... Har en sjøl og den er snart borte og har begynt å falle fra hverandre hmm... har hatt min func i snart 2 år nå.... eneste som har skjedd me min er at kanten på underlaget har krølla seg:P dette kommer av cola Tåler visst ikke at cola flyter rundt der i 4 døgn :\ Jeje at den faller fra hverandre eg godt gjort tror jeg... Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 3.0, 4.0 eller mx500. Jeg liker 3.0 best på fUnc`n min. (+skatez) For all del, ikke kjøp noe trådløst. Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) skatez, func1030 og mx300/500 mus.. liker ikke logitech.. Endret 11. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Den fine siden har begynt å bli skrellet av... Aner ikke åssen dette skjedde. Men blir snart ny matte nå... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 3.0, 4.0 eller mx500. Jeg liker 3.0 best på fUnc`n min. (+skatez) For all del, ikke kjøp noe trådløst. Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor? neida, ikke noe trådløst skal enten ha aimbot pakken eller mx500 og steelpad. vansklig valg Lenke til kommentar
xico Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 skatez, func1030 og mx300/500 mus.. liker ikke logitech.. mx300 og mx500 er logitech? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 RAzer boomslang: 2100 dpi (dots per inch) kuleoptisk mus (optiske sensorer som leser kulens bevegelser) Formen er laget slik at hånda ligger mest mye naturlig rundt den. Et fast grep er lett her. Musa er ikke bra for de med tjukke fingre. (verdens mest presise mus) Microsft intelli 3.0 7-800 dpi Optisk som selges med icemat de fleste steder. En forsovit veldig stor i størrelsen men likevel mindre en razor. Veldig godt passet til hånda. konkurere godt mot razor. Ettersom boomslangen er så stor er det dens bakdel. Knappene kan for mange virke håpløst da du trykker med midten av fingeren. Dette er den musa jeg spiller med og har ikke opplevd noe dårlig med den. Den lagger aldri elller noe som helst. For emg er denne det ultimate etter å ha prøvd razor, Mx intelli, a4, etc Microsodft intelli 4.0 1200 dpi Optisk Litt annerledes form enn 3.0 Kan oppleve lagg i windows. ellers en all aroud god mus slik som sin forgjenger 3.0 Mx seriene. Om du vet åssen cordless desktop med mus og tastur som er trådløst. Musene er litt bedra version av dem. Tung stabil og høy dpi God og holde i. Lagger ikke trådløs (eneste minuset er at den er oppladbar.. men levetiden da du har lada den opp er veldig godt. så dette er ikke et dårlig valg. jeg anbefalerat du tar en test spille litt med dem eller kjenne på dem før du kjøper.. den nye IE4 med den svæære icematen er sykt god.. svær er dne også.. større enn aimbot Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet 1200 er 4 ganger raskere en 800? Den skrollefunksjonen vet ikke om har noen funksjon for meg. Stort sett litt surfing, jobb arbeid, men mest spilling Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet 1200 er 4 ganger raskere en 800? Nei, hvis du leser innlegget hans bedre så ser du at han skriver: Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig. Han mener at IE 4 er mer nøyaktig, ikke at den er 4ganger mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå