Gå til innhold

Mus & matte skal kjøpes, max kr 1000.-

Anbefalte innlegg

hei :)

Jeg tenkte å kjøpe meg ny mus og musematte ettersom den gode gamle datamusen begynner å slite.

Jeg er int. i noe som fungerer godt til generelt bruk, og fungerer utmerket til spilling.

Tenkte litt på denne, men har hatt noen microsoft muser fra før,og de har ikke vært verdens beste. :)

1000kr ink. frakt er hva jeg gidder å bruke på dette, kanskje ikke så veldig mye, men er nok for mitt bruk.

Ville også fortrukket om nettbutikken tok visa ettersom jeg hater å tussle på postkontoret :p

Endret av Lockedup.net
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000kr er da ikke mye, og ja jeg har nok penger til å greie meg :)

Bruke 1000kr på noe jeg kommer til å ha et år eller fler, synes jeg er ok. Bruker 2-3ganger mer bare på en helg på byen :)

|edit|

¨Så ok ut, men jeg liker ikke trådløse datamuser :).

(ellers hadde jeg tatt den bluetoothmusen fra komplett ;) )

Pluss jeg foretrekker å handle alt fra en butikk :yes:

Endret av Lockedup.net
Lenke til kommentar
mx300 Utrolig bra mus ikke masse knapper man ikke trenger

og en blå musmatte sånn som koster 30kr..

veldig bra combo!

ja det er en kjempe combo. bare at jeg bruker mx500 som er litt større og flere knapper. kjekt til cs. svært god følsomhet

Lenke til kommentar

Altså, dette er helt klart en individuell smakssak. Jeg foreslår at du tar deg en tur til nærmeste databutikk/netcafè og tester ut litt.

Jeg kjører fUnc-matte sammen med I.E 3.0 + skatez og er kjempefornøyd med den kombinasjonen. Uansett hvilken matte og mus, kjøp skatez! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...