PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 HalTan skrev: MIN SIDE [German accent] Ze rabbit hast to DIIIEEEEEE! (or you can tone down ze contrazts) [/German accent] Når jeg ser på bildet igjen, ser den jo nesten død ut. Sjekk øyet og blodet på pelsen! HE'S GOT PINKEYE! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 fyda så ikke times. Truer med å stenke webkafeen hvis du ikke fjerner times umiddelbart! (og da blir det mange sinte folk her) Neida, skal slutte med den truslen mens leken er god Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 PoleCat skrev: HalTan skrev: MIN SIDE [German accent] Ze rabbit hast to DIIIEEEEEE! (or you can tone down ze contrazts) [/German accent] Når jeg ser på bildet igjen, ser den jo nesten død ut. Sjekk øyet og blodet på pelsen! HE'S GOT PINKEYE! *se igjen* å fy****... SJUKE jæ*el! Terningkast 1- Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Is the rabbit dead?!?!?!?!?! I didn't see that! You sick bastard!!! DYREPLAGER!!!!!!!!!!!!!! kaniner er jo så søte!!! ok du skulle finne et bilde som passet til det røde designet, og fant et av en død/halvdød kanin :omg: :omg: hva er det du holder på med????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå