Sir Zu Zwat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nå bør du skjønne! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Nå bør du skjønne! mhm Edit: Iallefall mer Endret 11. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hva du ikke skjønner nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vil berre ha sagt det, men imagemap er ikkje et veldig flott alternativ. Imagemap = rotekode og masse drit... Lær deg html/css og sett opp f eks en meny på skikkelig vis! http://www.w3schools.com er en fin plass å begynne Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 oioi blir litt forvirret her.. menmen.. får vel lese meg til det Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Imagemap = rotekode og masse drit... for de uinnvidde kanskje, men for oss proffe er det enkelt Uansett er jeg enig i at det finnes designmessig bedre prinsipper Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hva du ikke skjønner nå? ler du av n00bs.... neida.. litt av det gikk inn i hodet,, Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvis du vil unngå imagemaps, så kan du lese litt på denne artikkelen: http://www.alistapart.com/articles/imagemap/ Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 dette kommer litt sent men denne siden funker bra (men du må kunne noe, men det er veldig bra forklart) phong Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) phong var fett! takk tyco Edit: noen som har et bra forslag til font som kan brukes i logo? Endret 14. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 det er ikke så veldig mange kule fonts som allerede er lagt inn i maskinen, men jeg har en side til det også: fonts der kan du finne den fonten du syns er digg! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 hvordan får man tekst som man limer inn til å være flink å være der den skal skulle lime inn noe (lipsum ?) og det føk jo bare bortover.. fik ingen avsnitt eller noe.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Dra ei rute med tekst verktøyet, så vil du kun skrive innafor der Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 skal du ha pene fonts så ta deg en tur til UFC Ikke så mange der, men alle er godkjent Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm... Du kan jo gjære som jeg har gjort på siden min da, lage designet i photoshop, og sette sammen det hele i FrontPage, det r så enkelt å greit. Så kan du rette opp feilene og sette inn scripts i koden i ettertid... MIN SIDE Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hey, kewl side. Ikke ofte jeg ser en ålreit side i lyserødt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nei, den siden der var ikke værst i det hele tatt! men likte ikke fonten helt.. er det Times? eller bare en som ligner? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nei, den siden der var ikke værst i det hele tatt! men likte ikke fonten helt.. er det Times? eller bare en som ligner? Times. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm... Du kan jo gjære som jeg har gjort på siden min da, lage designet i photoshop, og sette sammen det hele i FrontPage, det r så enkelt å greit.Så kan du rette opp feilene og sette inn scripts i koden i ettertid... MIN SIDE [German accent] Ze rabbit hast to DIIIEEEEEE! (or you can tone down ze contrazts) [/German accent] Og ... TIMES? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå