Gå til innhold

Flaks?

knutby

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvordan det sto til med flaksen deres? Jeg har hørt rykter om... lettere sagt nesten alle jeg kjenner har uflaks. Fx. en jeg kjenner tør nesten ikke åpne pcen siden det alltid brenner opp, en annen har 100 backup saves på spill siden pcen må formaters jevnelig. Eller kompisen min som skal prøve seg på å baksnakke noen så står alltid offeret bak han. Det var bare noen av eksemplene.

Men jeg derrimot har konstant flaks.

For eksempel så bruker jeg kun quick saves på spill siden... ja... det er enklest og det funker alltid.

Jeg brukar alldri div utstyr når jeg skal montere pcer siden de alltid funker.

På min egen pc så hender det at jeg setter inn kort uten å skru av strømmen.

Jeg orker ikke stå opp tidlig å bruke motorvarmer siden bilen starter da alltid uansett.

Jeg tar det med ro når jeg skal søke jobb siden jeg får jo alltid det jeg søker på *søker kun der jeg ser mulighet*

Bilen min har ikke pigger igjen, men det driter jeg i siden det skjer alldri noe.

Det er så klart mulig at har flaks og er LITT naiv. Eller er det de andre som har uflaks?

Sikkert skrivefeil. gadd ikke lese igjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært uheldig det siste året. Pcen brøt sammen i februar ifjor, men igår fikk jeg den til å virke igjen. Jeg fikk 9800Pro kort pga en rekke tilfeldigheter (helt sykt med flaks) og har nå bra gfx kort i pcen. Jeg har altså vært uheldig lenge, men jeg tror den trenden er på vei til å snu kraftig nå.

Lenke til kommentar

vi får se da :p

Bilen min startet også alltid. Men kansje pga den er velholdt?

Alle mine pc'er har levd sålenge de har vært under mitt eie, kansje pga jeg ikke misshandler dem ?

Men lotterier kan jeg bare drite å dra i, for slik flaks har jeg ikke.

Jeg har også kommet inn eller fått jobb der jeg søkte, for håpe det fortsetter slik.

Flyttet til skien leverte en søknad i en resepsjon, hadde jobb dagen etter.

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...