blink182 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Pc'n nekter å boot'e.. Svart skjerm, ingen ok bip i bios etter post Har prøvd : -å nappe ut alt og sette det på plass igjen. -reset bios -skru av og på utallige ganger -starte kun med det nødvendige, (uten IDE enheter og vifter) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har du prøvd å sette alle delene på et nytt hovedkort? Høres litt ut som om at det er det hovedkortet det er noe galt med... Har du tillgang på en temmelig lik data så kan du jo bytte deler med den for å se om den vil virke da... så kan du finne ut av hvilken del det er noe galt med... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei. Hadde det samme problem med en tidligere pc jeg hadde. sendte hele greia til test hos PS. Det de fant ut av var at cpu ikke funket som den skulle. Men ikke sikkert at det er det i dette tilfelle. Kan også være minne. Prøv å bytt både CPU å minne. Good lukk Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har ikke et annet hovedkort jeg kan prøve... Men jeg har Abit At7 Max-2 ellerno... Har hatt et makent et før... det tok plutselig kvelden det og... Når du sier det så ligner feilen litt... Det var jo passe typisk! Kan jeg forresten døtte pc2700 ramen på et via266 hk? i tilfelle noen jeg kjenner har et liggende? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ja det kan være hovedkortet som er defekt, men eg tror heller at han har satt noen av komponentene feil. Om ikke prosessoren og kjøleren har kontakt vil ikke pc'en starte. Alle ledingene er på rett plass og rett vei. Rambrikkene er nedi slotten korrekt, osv. Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Kjetil Laura : Da har i tilfelle(om jeg har satt i komponentene feil) det virka utrolig bra i et år... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan jeg forresten døtte pc2700 ramen på et via266 hk? i tilfelle noen jeg kjenner har et liggende? Ja, det kan du , men den vil bare opperere på de hastighetene HK støtter... Men det er jo ikke noe viktig for deg når du bare skal teste Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 fint da må jeg hoste opp noen som har et annet hk... Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Stemte d... fikk bytta ut hovedkortet så var den god som gull igjen.. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kjøle-ribben må sitte på millimeteren........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå