nerd-light Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) hepp! jeg bruker windows 2000 Jeg får en rar feilmelding når jeg logger på som lyder som dette: "This computer is in manual policy mode, but the policy file cannot be found. Windows is logging you without applying any policy. Return value: 2" Og etter dette er det flere programmer som oppfører seg rart, ved oppstart. Dette skjedde etter at jeg avinnstallerte et program har du noen tips ? har prøvd både å gi fulle rettigheter til everyone og og opprette ny profil, men får samme feilmeldingen fortsatt både i gammel og ny profil mvh nerd-light Endret 11. februar 2004 av nerd-light Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 hepp ingen som har vært borte i dette problemet, ser det ut som nei jaja ikke noe å gjøre med det nei, noen som har forlsg til løsninger mvh nerd-light Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hvis du har kødda med lokal datamaskin policy.. er det vel forklaring nok.. hvis ikke vil jeg tro at et virus har hatt frie tøyler EDIT: Resintaller evt formater,og reinstaller Endret 14. februar 2004 av tempezzzt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå