Dotten Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Opplevde nylig å få en AMD 64 prossesor med en god del bøyde pinner(6-7 stk). Fant ut at jeg skulle rette de ut og prøve uansett. Etter litt om og menn ble de møysommelig rettet ut og pc'en funket fint med prosessoren i. Helt til strømforsyningen smallt etter noen dager (trolig sikring som røk). Lurer på om det er noen sammenheng her eller om det bare er strømforsyningen(som for øvrig også er ny) som var defekt. Bør begge deler sendes i retur, eller bare strømforsyningen? Takker for svar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror ikke det er noen sammenheng her, har du rettet ut pinnene uten skade 8som du sikkert ikke har fått siden den fungerte) ser jeg ingen grunn til å retunere cpu. Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er enig med Snekker'n her timtowtdi Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Dotten: Opplevde det samme med min p4 2.6, fire pinner bøyd så eg rettet dem ut og fikk cpu i sokkelen. Normalt skal jo prosessoren dette nedi uten å bruke makt, det var slik eg oppdaget at 4 pinner var bøyd. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kan også bekrefte dette.. Har også bøyd pinnene, og bøyd dem tilbake uten at noen skade har skjedd.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Takk for svar. Er nok bare strømforsyningen som ikke var helt god da. So off it goes Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har og bøyd litt pinner og det har funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå