Tjohei Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ser at det tikker inn erfaringer på Logitech Dual Optical, og det er mange som anbefaler den i "hvilken mus"-tråder. Men hvor kan man få tak i den? Jeg har ikke klart å finne noen webshopper som fører den lenger... Noen andre steder, eller brukt? Endret 11. februar 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har en slik mus og er fornøyd med den! Men tror den ikke selges lenger.... Logitech MX500/700 er den som har overtatt. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Logitec dual optical har gått ut av produksjon. Jeg har en i fin tilsand hjemme jeg for min del , men jeg bruker min intellimouse 3.0 istede siden jeg finner den mye bedre. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ja det er igrunn det jeg mente jeg også. Men hvorfor legger folk inn brukererfaringer på den, da? Det er jo ikke lenger så interessant lesestoff, egentlig. En eller annen fra hw.no burde gjøre den til "utgått produkt" i prisguiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå