Gå til innhold

Har DU planer for valentine ?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er prnsippielt motstander av dager som valentines, morsdag og farsdag. At man skal trenge egne dager for å si til sine nærmeste at man er glad i de, synes jeg bare blir feil, og alt i alt er vel disse dagene bare noe som handelsnæringen prakker på folk for å få de til å kjøpe masse dritt.

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Jeg skal innom en blomsttesjappe og kjøpe 3 roser og be dem kjøre de til ei jente jeg liker.skal sende med en kort hvor det skal stå

"Happy Valentines day!Her er det 3 roser spesielt til deg. 1. for vennskap 2. for den du er og 3. for kjærligheten jeg har til deg"

Lenke til kommentar

Var og handla Van Gils deo + parfyme og ny genser fordi jeg skulle kanksje ut med eksen min, tror at hun kanskje ikke gidder.

HMPF¤#¤%#¤#%¤... :blush:

Jaja, da får jeg ta PCen min på date til ett eller annet www. sted :cry:

EDIT : noen jenter fra Kristiansand her ??? :ermm::dontgetit::p

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

For og være ærlig så synes jeg Valentine er noe drit. Det er så produsert for at butikkene skal tjene mer penger enn vanlig. MEN man klager jo ikke på en sjans på og tilbringe noe kvalitetstid med den man er glad i ,men her kommer også det med Penger inn i bildet og det er grunnen til at jeg ikke liker denne dagen. Iallefall ikke iår. Fa.n ta at noen skal være så forjævli trege med og betale tilbake 2lapper!

Lenke til kommentar
hmm, skal være ilag med min kjære.

:blush: jeg også, kjøre pc'en min :) orker ike å bry meg slike tullesaker jeg, valentine er bare bull, eneste man kan få ut av det er sex ;) Men når ff'a er borte er det heller lite å gjøre :blush:

^^ tenker:

suitcase.gif

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...