Buchern Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Starte opp pc en min og da fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Noen som vet hva dette kan være? Endret 11. februar 2004 av Buchern Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Sjekk at alt sitter som det skal, spesiellt at skjermkortet er låst skikkelig på plass. Går alle vifter når du skrur på? Har du prøvd å resette bios? Gi litt mer info om hva som skjer så blir det lettere å hjelpe deg. Edit:du bør skrive en klarere topic, ellers blir tråden fort stengt. Endret 11. februar 2004 av cremaster Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Alle vifter går som det skal. Men kan det ha noe med led lysene og gjøre? Disse lyser ikke Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kan tyde på et problem ja, men jeg kjenner ikke HK ditt. Har du finlest bruksanvisningen til HK? Vet forøvrig at flere har hatt trøbbel med MSI kort til 64 systemer. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Kan tyde på et problem ja, men jeg kjenner ikke HK ditt. Har du finlest bruksanvisningen til HK? Vet forøvrig at flere har hatt trøbbel med MSI kort til 64 systemer. Det er dette hk ja. Men kan det ha noe med de små ledningen å gjøre? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Det kan ikke ha noe med skjermkortet og gjøre? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Sjekk at alt sitter som det skal, spesiellt at skjermkortet er låst skikkelig på plass.Går alle vifter når du skrur på? Har du prøvd å resette bios? Gi litt mer info om hva som skjer så blir det lettere å hjelpe deg. Edit:du bør skrive en klarere topic, ellers blir tråden fort stengt. Men du Hvordan resetter man Bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå