C4STOR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nytt og tilsynelatende bra Mist vannkjøling fra Microplex. Gleder meg til å se hvordan det hevder seg mot andre sett Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg og... kanskje moren min blir interesert i nytt kabinett (har minitower) pluss det der nå... (hun klager på støy) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det er slik vi vil utviklingen skal gå synd det ikke selges sett med GPU kjøling også (nå forsvinner jo NB varmen, så man trenger vel bare to blokker?) hadde liksom håpet på billig vannkjølte PSUer også.... om jeg fikser en løsning vannkjølingen min nå, så kommer jeg nok til å ha vannkjøling på de fleste maskin i framtiden (da det er blitt så bra tilgjengelig, og billig) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Minner veldig mye om waterchill Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Håper det kommer til å selge den i "løsvekt" også. Det er jo ikke alle som nødvendigvis vil ha akkurat den kombinasjonen, eller som allerede har en 120mm vifte eller ikke føler at man trenger spenningsregulator, tank osv. De hadde fått til en utrolig bra pris, men hvis man egentlig bare er ute etter blokka er jo 2k litt mye Endret 11. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Blokka selges vel seperat? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hmm, (foreløpig?) kun til Socket A. Håper vi får se en test snart. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Blokk og tank selges separat hos microplex. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 de har en blokk til socket 478 som selges seperat. Kittet til 478 er ventet inn i løpet av kort tid. Socket A selges ikke seperat foreløpig Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 likte den pakken der ja! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg visste den pakken til en i klassen min siden han har tenkt til å skaffe seg vannkjøling.Gjett om han skal ha den pakken. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) dærsken, blir så hypp på vannkjøling når jeg ser sånne sett forresten , er det noe problem og bare kjøpe en gpu og en chipsett blokk senere og bare koble på ? Endret 11. februar 2004 av klikko Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dærsken, blir så hypp på vannkjøling når jeg ser sånne sett forresten , er det noe problem og bare kjøpe en gpu og en chipsett blokk senere og bare koble på ? Iom. at radiatoren er så liten, så tror jeg nok beklageligvis ikke den klarer å fjerne nok varme for det. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dærsken, blir så hypp på vannkjøling når jeg ser sånne sett forresten , er det noe problem og bare kjøpe en gpu og en chipsett blokk senere og bare koble på ? Iom. at radiatoren er så liten, så tror jeg nok beklageligvis ikke den klarer å fjerne nok varme for det. Mnja, bla Waterchill selges jo med vannblokker til CPU, NB og GPU og der følger det jo også med en 120mm radiator. Funker jo fint det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Mnja, bla Waterchill selges jo med vannblokker til CPU, NB og GPU og der følger det jo også med en 120mm radiator. Funker jo fint det. Det er forskjell på radiatorar sjøl om størrelsen er lik. Ellers såg det vel ut som et greit sett.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det er slik vi vil utviklingen skal gå synd det ikke selges sett med GPU kjøling også (nå forsvinner jo NB varmen, så man trenger vel bare to blokker?) hadde liksom håpet på billig vannkjølte PSUer også.... om jeg fikser en løsning vannkjølingen min nå, så kommer jeg nok til å ha vannkjøling på de fleste maskin i framtiden (da det er blitt så bra tilgjengelig, og billig) Er en Cpu blokk det der ass........ Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Microplex har skrevet på en info side på forumet om Tsunami før det kom at man mot en liten prisøkning får settet med en lik radiator, men for 2x120mm og en ekstra papst vifte. Jeg tror egentlig at microplex er rimelig tøyelige når det gjelder customized versioner av dette settet, spør du pent, og om en fornuftig pris, får du sikkert endret det du vil. Det er også to GPU / NB blokker microplex har anbefalt i kombinasjon med dette settet, slangene er også veldig kompatible. Gleder meg til vi får en test på OK Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Jeg tror egentlig at microplex er rimelig tøyelige når det gjelder customized versioner av dette settet, spør du pent, og om en fornuftig pris, får du sikkert endret det du vil. joda vet at de er flinke sånn, men det jeg lurer på er hva blir prisen for kittet minus slanger, radiator, vifte, festeskruer, antikorrosjon, spenningsregulator, alle niplene. Eventuelt hva koster kittet med bare blokka, andre slanger og alt det andre jeg vill småplukke fra varelista til microplex Det er derfor jeg lurer på om de kommer til å selge den i løs vekt... for å spare dem masse arbeid. Endret 12. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 INGENTING slår heimmekk! børsta aluminium er passordet Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 børsta aluminium hadde vel ikke vært første valget mitt på hjemmelaget vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå