sPiGo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Drev og surfet på nettet her om dagen(ingen mistenkelige sider kun forums, nettaviser ol) da jeg plutselig fikk en melding opp på pc'en hvor det stod at jeg hadde fått frodo.fish 6 virus på filen: winmm.dll og at norton ikke klarte å reparere det. trykket så på linken norton ga meg (bruker NAV 2004) http://securityresponse.symantec.com/avcen...nc/dyn/513.html da det ikke stod noen løsning der gjorde jeg et fullt system søk uten å finne noe virus i det hele tatt. har søkt nettet rundt og alt jeg har funnet er nett-artikler om forskjellige virus datert juni. 1993(tydligvis et steinalder virus) har jeg fått virus i det hele tatt? eller er det bare norton som har fått noe rart for seg? har formatert for sikkerhet skyld men enda ikke lagt inn noe, for det står at viruset er memory resident hvordan får jeg evt fjernet det fra minnet? det står også at viruset angriper exe og com filer samt command.com hvordan har det seg da at det har havnet på en .dll fil? håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
kerog Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Memory resistant det er vel resetting av minne som er løsningen da? Jeg klarer ikke å finne beskrivelse av mitt virus, det fungerer som en orm men ingen av mine Antivirus prog kunne finne det. Filen som lager krøll har jeg lokalisert til ntwdm.exe som blir kjørt som systemfil når den er infisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå