SirAnderz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei.. Jeg bare lurer på om noen kan lage noe helt simpelt til meg. Dvs; Bruker et relativt enkelt eksempel da : Jeg har laget et design, og jeg vil ha en dropdown meny. Og på den drop downmenyen kan jeg for eksempel velge mell om Header1, header2 og Header3.. Da som skjer viss jeg velger header1 er at da blir den headeren som er der ifra før av bli erstattet med header1. Viss noen forstår hva jeg mener ? Dette her er bare eksempel, jeg vil bruke det i en litt annen måte, men i samme prinsippet.. Håper noen tar seg tid og hjelper meg, og kreditt på den ferdige siden vil være utleveret selfølgelig.. mvh Anders Drage BTW: Akuratt samme post er postet i webdesign/ html og php kategorien også.. Var en som sa at dette kan lagest i php eller javascript.. Så håper noen her kan lage noe sånt til meg i javascript? eller noe sånt kanskje? Vil tro det er en enkel sak? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ingen ? Trenger litt tips Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 finn en side som gjør dette og les javascript kildekoden Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Skjønte ikke helt jeg. Du vil endre stilen på et teks objekt, sånn at dette kan se ut som h1, h2, h3, osv dynamisk? Hvor faller bilde inn? edit; skal henge meg på denne, men det kan hende det tar litt tid med meg for tiden. Veldig opptatt for tiden Endret 11. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 DU kan lese posten i php kategorien.. Står veldig mye info.. Viss ikke du forstår enda, kan jeg skrive litt om det i pm eller noe sånt.. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Såg også posten din i PHP-kategorien. Burde vere greit å tilpasse det javascriptet du hadde postet der. Her er eit anna alternativ: http://javascript.internet.com/bgeffects/image-listbox.html Viss eg forstod deg rett så var det noko slikt du tenkte på.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Såg også posten din i PHP-kategorien. Burde vere greit å tilpasse det javascriptet du hadde postet der. Her er eit anna alternativ: http://javascript.internet.com/bgeffects/image-listbox.html Viss eg forstod deg rett så var det noko slikt du tenkte på.. Tror det blir bedre og forandre ja! Tusen takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå