Endre Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) http://www.phase-change.com/ Se særlig her. Og lykke til, kanskje lage en worklog om prosjektet i Worklogs? Edit: Og se Fasekjølingskategorien på XtremeSystems. Der er det noen med veldig god peiling på dette, som captaincascade som har flere års utdanning inne emnet. Endret 12. februar 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
hurr Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Her er det noen bilder og sånn, bilder av mitt kabinett kommer etterpå i dag. Her har vi den lille søte tanken med Freon: Vi får se.. Hurr Endret 14. februar 2004 av hurr Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvilke evap. hoder skal du bruke ? Anbefaler btw. dr.baker sine blokker.. Snakk med han på xtremesystems.org , så får du sikkert kjøpt en.. Snakk også med bowman , han er ekspert på dette.. Her er walktrough: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...?threadid=14231 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bildene funker ikke. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 funker hos meg da.. Lenke til kommentar
hurr Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 JIPPPI, Nå sitter jeg med kompressor og alt ved siden av meg. Nå er det like før startskuddet går. Må bare få til siden min så kommer det flere bilder! Hurr Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Stå på Hurr. kan du ta med noen IDE kabler og windows cd på skolen på mandag??? du var ikke på msn så jeg skriver her. jeg trenger LANGE ide kabler da.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Her er det noen bilder og sånn, bilder av mitt kabinett kommer etterpå i dag. Her har vi den lille søte tanken med Freon: [.IMG]http://www.phase-change.com/articles/beginners_101/image001.jpg[/img.] Vi får se.. Hurr Jadda, vi ser jo alle at det er din tank Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 lykke til.. kanskje du kan lage worklog, slik at vi andre kanskje kan få et litt bedre innblikk i dette systemet uten å anstrenge oss... Lenke til kommentar
hurr Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, takker. joda det skal selvfølgelig bli worklog + bilder og mer. men akkuratt for øyeblikket er nextgentel sin linje nede i hele frogn så det blir litt vannesklig og ha bildene som ligger på serveren min ute på nett Dumme NGT Hurr Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lykke til du kommer til å trenge det Tror vi snakker en liten vannlekasje her ja. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lykke til du kommer til å trenge det Tror vi snakker en liten vannlekasje her ja. Vannlekasje i ett gass system? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hello, Nå kommer det bilder på denne linken: Hurr sin side Det er bra om noen kommer med forslag og tips, Er det feks noen som vet hvor man kan få itak i Freon 22 eller noe tilsvarende som kan brukes? Hurr Endret 18. februar 2004 av hurr Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er ikke freon blitt forbudt siden det er så giftig? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Et lite tips til andre som vill ha billig "vapochill" så er det sikkert mulig og bruke deler fra en kjøle\fryse-benk i butikken (av åpen type uten lokk) da disse går hele tiden og sikkert er bygd for det Dette må jeg prøve selv Lenke til kommentar
hurr Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hehe, ja det setemmer d. , men det selges fron fortsatt til privatkunder "har jeg hørt" det brukes i store fyse og kjøle anlegg ombord i båter. Jeg bruker faktisk en kompressor som er beregnet til og gå hele tilden, den er ifra en fryse disk og den er heller ikke så sttor. Hurr : Lenke til kommentar
hurr Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) ... Endret 27. februar 2004 av hurr Lenke til kommentar
hurr Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Nei, nå har det vert lite arbeid på prosjektet mitt på en liten stund ,men fyrer opp igjen nå. Det eneste problemet mitt er at pcen min er "down at moment" så jeg får ikke lagt ut bilder og slikt. Uff Men det blir nok ornings på dette også tenker jeg Hurr Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 fått "ornings" på det eller Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 "sender litt ornings på box til hurr" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå