hurr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) hei, jeg driver nå med ett av de største proskjektene mine ever, jeg lager en hjemme mekket vapochill. Alle vet jo att vapochill er så jev*** dyrt så hvorfor ikke bygge selv Det jeg egentlig lurer på er om noen andre der ute har gjort noe lignende og om noen har noen tips og triks og hjelpe meg med, hvis ikke er det jo bare og prøve ting og tang selv, sån er det jo bare Jeg bruker en såkalt 2005 fryser kompressor, vi får se om det er noe og satse på. Jeg kommer med bilder og infomasjon etterhvet som jeg holder på. Hurr Endret 11. februar 2004 av hurr Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Dette blir spennende... *ventevente* Lenke til kommentar
hurr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Takker og bukker, skal frøve og vere så rask som mulig, fint med possetive tillbakemeldinger Hurr Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror nok du må skifte kondensator på kompressoren til en større en, den er ikke bygd for dette.. Ellers vil jeg bare si at dette er IKKE noe du driver med om du ikke har peiling på hva du holder på med.. Om du har det eller likevel prøver, se xtremesystems.org , Der får du hjelp med å lage ditt eget cascade system fra scratch.. men som sakt, du bør vite hva du driver med.. Det kan være ekstremt farlig ellers.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) skal si du har PC med "Futt" i , 2 gb of pc4000 ddr 1,2 Tb Hard drisk space <-- Hvilken disk er dette om jeg tør spørre ? 128 MsI Geforce 4 ti4800 Hva skal du egentlig med 128 skjermkort ? Endret 11. februar 2004 av Fjaslokt Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 lykke til! har lurt på sjøl om dette går an. men jeg har ikke peiling så tror ikke jeg skal prøve nei.. men lykke til!! Lenke til kommentar
hurr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Joa,har drevet en del med elektofaget og kompressorer driver fatter `n og setter sammen så det går nok bra skal du se, men takker for advrselen. Jeg har bare maxtor disker jeg men har selvfolgelig raid + kontrollerkort så det hele er delt på 8 disker, beklager skrive feilen Takker igjen for all støtte, trur jeg trenger det. Hurr Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg kommer med bilder og infomasjon etterhvet som jeg holder på. Får si det samme som Fjaslokt. Du må nok bytte kompressor, den er ikke bygget for å stå og gå hele tiden. I så fall tar den fyr. En fryser lager ikke noe særlig varme i forhold til en komplett datamaskin, vet du. Men lykke til. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hva med 2 eller 3 2005 kompressorer paralellkoblet med tilbakeslags- ventil? så lar du bare en kompressor gå om gangen. om du har "tilgang" til det altså.. ellers blir det jo fort litt ekstra utgifter. ved ekstreme 3dmark score forsøk, så kan du jo la alle 3 gå i en liten stund, så du får benchmarket litt. uansett hva du kommer frem til, så får du ha lykke til! Lenke til kommentar
hurr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Tusen takk for kjempe gode tips og hint, jeg er veldig takknemlig for det, jeg trenger det. Det er bare og komme med tips og forslag, jeg er åpen for alt. koste hva d koste vil, skal jeg lage min egen vapo Hurr Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 koste hva d koste vil, skal jeg lage min egen vapo Selv om det sannsynligvis kommer til å koste mer enn en vanlig VapoChill? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 hehe, ja jeg sa jeg skulle lage den selv. Og da gjør jeg det. Hurr Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 skal si du har PC med "Futt" i , 2 gb of pc4000 ddr 1,2 Tb Hard drisk space <-- Hvilken disk er dette om jeg tør spørre ? 128 MsI Geforce 4 ti4800 Hva skal du egentlig med 128 skjermkort ? LoL? jeg antar du kødder? eller er det bare jeg som ikke klarer å se ironien? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er nok du som ikke ser ironien.. hurr: Lykke til, du får kose deg.. Men blir nok lenge til du har en hjemmelagd Vapochill etter min mening.. Lenke til kommentar
hurr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Takker igjen, vi får nok se på d ja Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) skal si du har PC med "Futt" i , 2 gb of pc4000 ddr 1,2 Tb Hard drisk space <-- Hvilken disk er dette om jeg tør spørre ? 128 MsI Geforce 4 ti4800 Hva skal du egentlig med 128 skjermkort ? den var god Endret 11. februar 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Fjaslokt @ 11/02/2004 : 13:02) skal si du har PC med "Futt" i , 2 gb of pc4000 ddr 1,2 Tb Hard drisk space <-- Hvilken disk er dette om jeg tør spørre ? 128 MsI Geforce 4 ti4800 Hva skal du egentlig med 128 skjermkort ? den var god ? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Det er masse morsome comments ute og går ja Jeg lurer på en ting her, jeg har omtrent ubegrenset tillgang til 2005 og 2003 kompressorer, Er det noen som hvet hva forskjellen er og hvem som vil egne seg best? Takk Hurr Lenke til kommentar
hurr Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe i morgen kommer det bilder av det kabinettet og kompressoren jeg skal bruke, håper det fortsatt er noen som følger med. Hurr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå