Raugen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har Hardware Monitor.. men klarer ikke å finne no serial til siste versjon.. og jeg finner ingen tidligere versjoner av programmet.. så jeg trenger et handy lite gratis program eller bedre forslag.. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Motherboard Monitor er veldig bra... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Motherboard Monitor er veldig bra... Enig her. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jepp. Går for motherboard monitor http://mbm.livewiredev.com Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Bruker Aida32 virker fint det Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har Hardware Monitor.. men klarer ikke å finne no serial til siste versjon.. og jeg finner ingen tidligere versjoner av programmet.. så jeg trenger et handy lite gratis program eller bedre forslag.. "Finne serial?" Så du mener at du har mistet den gamle? Det er vel bare å sende en mail til Hardware Monitor og forklare problemet og se om du kan få en ny. For du snakker vel ikke om piratkopiering? Det er ikke lov veit du vel.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 du mener winbond hardware monitor? Trodde det var gratis jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 du mener winbond hardware monitor?Trodde det var gratis jeg Skal være gratis det ja, hos meg så ligger det på driver-cd'en til hk mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå