Dauen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei, jeg har nettopp bestilt meg et slikt barebone system (har ikke fått det ennå), og har nå i ettertid begynt å tenke litt.... Jeg bare lurer på om noen har erfaring med lydkvaliteten på dette systemet, det er visst et REALTEK AC`97 v2.2 6channel opplegg. Nå har jeg et Hercules GTXP lydsystem fra før (Internt lydkort koblet til et eksternt rack), ca 2 år gammelt. Selv om lydsystemet i barebonesystemet er splitter nytt, så er kanskje Hercules GTXP fremdeles å foretrekke? Skal bruke maskinen til å se DVD, lytte til musikk, samt det blir sikkert en del spilling også. Ja, og så var det det med å koble en mobiltlf (Nokia 5100) til Pc`n via IR da, har forstått det slik at det er IR på hovedkortet, men har ikke funnet ut om jeg må kjøpe noe ekstra kabler eller noe for å få det til å funke. Ser ut som man kan har Ir utang via noen serie COM porter pluss at det er visst noen interne pin-koblinger også, ja jeg bare lurer på om noen har litt peiling på hva som må til. Alle svar mottas med stor takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå