Seldal Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 HEi Kjøpte nettopp en WD 160GB HD, men får bare 128GB ut av den. Det første jeg tenkte på var at biosen sikkert var for gammel. Derfor søkte jeg rundt på forumet her, men fant ingenting. Det jeg lurer på er hvordan jeg finner ut hvilket hovedkort jeg har, og hvor jeg finner ny bios og hvordan jeg flasher biosen! På forhånd takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det har ingenting med bios å gjøre. Problemet er at du ikke har innstallert patchen som gjør at windows finner hele disken.. Gå inn på sticky'en Manglende harddiskplass, Typiske spørsmål om harddiskplass [win] på "lagringsmedier" så finner du løsningen. Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 edit: sorry...litt treig:) Endret 11. februar 2004 av fight Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 takk for hjelpen, men må jeg først legge inn servicepakken eller kan jeg bare prøve med den patchen med en gang? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du kan godt prøve med patchen med en gang. (SP1 er bare et alternativ siden patchen er inkludert i SP1) Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 takk, lære noge nytt kver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå