Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

To ipadresser dere kan hacke lovelig


Anbefalte innlegg

Du lærer deg ikke c++ eller andre språk bare for å hacke.. Tenkt deg om gutt! De som hacker har en del mere kunnskaper enn det du har og de starta ikke med 'vil noen lære meg å hacke?'

 

Kan si med en gang at du ikke skal begyne med c++.. Begyn heller med noe lett som Visual Basic, som jeg begynte med. En god start kan være å gå til VB forumet og se litt på koder og hvordan hele greia bygger opp. Når du har holdt på en stund (1 år ca?) så kan du kansje gå over til noe litt mer "hardcore" språk.

 

Hvis du er interesert i å lære VB så kan jeg sikkert komme med noe enkle oppgaver og øvelse ;)

Takk for godt svar igjen :thumbs: Kansje vi kan snakkes på msn i morgen? Hadde vært fint med noen oppgaver, hehe :green:

Jada, det kan vi sikkert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan si med en gang at du ikke skal begyne med c++.. Begyn heller med noe lett som Visual Basic, som jeg begynte med. En god start kan være å gå til VB forumet og se litt på koder og hvordan hele greia bygger opp. Når du har holdt på en stund (1 år ca?) så kan du kansje gå over til noe litt mer "hardcore" språk.

/me begynte (nesten) rett på C++. Gikk fint, hvis du er kjent med standard programmeringssyntaks (if, else, while, for o.l.)

Lenke til kommentar

Jeg er av den oppfatning av at det er like greit å starte med noe avansert.

Startet selv først med c og gikk over til c++ etter en stund, da det omtrent er helt likt.

Nå i ettertid har jeg lært meg en god del perl.

 

Skjønner ikke helt hva som er vitsen å starte med vb, hvis du ikke har tenkt til å bruke det til noe fornuftig.

 

Poenget er at det ikke er noe vits i å kaste bort tid på å lære seg vb først om man har tenkt til å lære seg noe mer avansert uansett, de er så forskjellige at det ikke vil være noe å lære av det uansett...

Lenke til kommentar
Vb kan brukes til veldig mye fornuftig ;)

/me forventer en begrunnelse... ;)

Hva mener du? At jeg skal si noen man kan lage? Tja, media player f.eks.. Holder på med det nå :roll:

 

Edit: enig med enden.. man kan bruke vb til mye, men hacking blir det nok ikke.

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Det gjelder å forte seg å ta de boksene, da... :p

 

EDIT: Er windows-serveren nede?  :ermm:

Kom inn via remoten, den iis greia kjørte ikke. Tok en restart nå, får håpe det fikser seg selv(som det ofte gjør etter en restart).

 

Må logge meg inn for å slå på ftpen(skulle fått kjørt ftp som en service).

 

edit: da funker alt etter en restart.

 

EDIT 2: HAHA tor dere ikke maskina har blitt infisert av blaster. Er igang for å få fjernet det.

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar
har noen klart å komme seg inn på boxen(e) ennå?
hadde vært bra hvis du hadde lagt ut loggen her på forumet etterpå :yes:
Så kunne vi sett hva som var blitt gjort med de forskjellige serverene, og evt. hvilken som holdt best og lengst osv.

En liten oppsummering og konklusjon i slutten av prosjektet ihvertfall :dontgetit:
Lenke til kommentar
har noen klart å komme seg inn på boxen(e) ennå?

hadde vært bra hvis du hadde lagt ut loggen her på forumet etterpå :yes:

Så kunne vi sett hva som var blitt gjort med de forskjellige serverene, og evt. hvilken som holdt best og lengst osv.

 

En liten oppsummering og konklusjon i slutten av prosjektet ihvertfall :dontgetit:

Jo det skal vi prøve å få til.

 

Får ikke lagt inn den ms blaster fiksen utenom å kjøre flere windows updater. (nå blir det flere restarter).

Lenke til kommentar
har noen klart å komme seg inn på boxen(e) ennå?

hadde vært bra hvis du hadde lagt ut loggen her på forumet etterpå :yes:

Så kunne vi sett hva som var blitt gjort med de forskjellige serverene, og evt. hvilken som holdt best og lengst osv.

 

En liten oppsummering og konklusjon i slutten av prosjektet ihvertfall :dontgetit:

Tror ikke vi skal legge ut ip-logger over hvem som har herjet nei, ;)

Lenke til kommentar
har noen klart å komme seg inn på boxen(e) ennå?

hadde vært bra hvis du hadde lagt ut loggen her på forumet etterpå  :yes:

Så kunne vi sett hva som var blitt gjort med de forskjellige serverene, og evt. hvilken som holdt best og lengst osv.

 

En liten oppsummering og konklusjon i slutten av prosjektet ihvertfall :dontgetit:

Tror ikke vi skal legge ut ip-logger over hvem som har herjet nei, ;)

blir iallefall med xxx.xxx.xxx.xxx ipadresser :)

Lenke til kommentar
Drister meg til å tørre å påstå at ingen her på forumet har kunnskaper til å cracke en hvilken som helst server tilknyttet internett. Synd men sant.

Jasså? *leite i kildekoden til windows 2000 etter sikkerhetshull*

 

Nei, jeg må si meg enig, tror ikke det jeg heller. Hvis noen kommer seg inn, er det nok ved hjelp av scripts og info som finnes på internett, og ikke egen kreativitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...