MrVipeR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Gi gjerne tilbakemelding her inne, om dere får til noe, eller er helt inne. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Virker som et interresant prosjekt, er begynt på en ny bok nå, men spørs om jeg får prøvd noe særlig, FLO/IKT har sperra den sivile SDSL'en før her p.g.a. "uønsket" aktivitet ( les: portscanning : - ). Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Var lite respons her nå... Har alle gitt opp? Hva med en liten status oppdatering fra Ostepopp? Lenke til kommentar
Gribler Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ostepopp er ikke her i dag, men maskinen står ennå! Den skal ned!!! Det er ikke kjørt noen oppdateringer på disse maskinene, så det skulle finnes mange explotes! Hvis en ser på statistikken på linux boxen så økte trafikken med 90% i går den 11.02.04! Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ostepopp er ikke her i dag, men maskinen står ennå! Den skal ned!!! Det er ikke kjørt noen oppdateringer på disse maskinene, så det skulle finnes mange explotes! Hvis en ser på statistikken på linux boxen så økte trafikken med 90% i går den 11.02.04! Jeg fant flere svakheter på nettet, blant annet IISv5.0 og mange SMNT hull, men har bare funnet exploits som kjører under Linux så det hjelper meg masse =) Har ikke snøring på Linux. Portene er det jo ikke noe galt med, sender man SYN/ACK så får man 0% loss, så det er egentlig bare for noen med litt Linux kunnskaper og slå seg løs. Har noen venner innen "miljøet" kan jo alltids høre med de om de gidder. Hvis det er noen her som har kjennskap til Delphi 6 & DDK så kunne jeg trengt og kompilert ett script (backdoor (modded hxdef100)). Denne bypasser Norton Anti-Virus så den er jo ganske så morsom eller også da,, ikke bare til dette formålet. Rart det ikke er fler som kaster seg løs på dette ? Det er jo genialt og ha en lovlig server og "trene" på =) Lenke til kommentar
ben_1985 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Etter noen undersøkelser som er gjort har jeg funnet ut at ostepopp er en konto på windows-serveren, og at den ikke er passord-beskyttet... Trodde programmet ja... Den trodde heller ikke at administrator-kontoen var passord-beskyttet... hmmm... Dette er ikke lett, men artig er det ihvertfall Hvordan går det med de andre som prøver ? eller er det ingen andre som prøver? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hehe ip adresse xx.xxx.xxx.xx gjør et fint stykke arbeid med ftp serveren vår hehe..gjett hvem btw. gidder du å fjerne den ip`n ? Endret 12. februar 2004 av morten2101 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ååå.... kan ikke hacke... ser ut som at det er flere som har godt bekjntskap til hacking hær.. hehe... Men må bære ha et program man kan hacke med Noen som vet fine bilder forresten Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Men må bære ha et program man kan hacke med første feil.. ikke bruk ferdigsnekrede programmer til alt.. les en bok i steden, lærer litt mer av sånt. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) hmm... port 1026 ser interesant ut hehe, nice på hovedsida Endret 12. februar 2004 av morten2101 Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmmm..... Jeg finner en folder jeg delvis kan manipulere litt, men jeg lurer på om der skal være sånn. Dvs - at jeg kanskje er like langt... Vanskelig dette - foreløpig har jeg ikke funnet noe særlig nytting info på veven heller... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, hva er skjedd siden sist? noen med morsomme saker og legge ut? Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmm, fant en tekst fil som het porsgrunn.txt på linux serveren også stod det "Se her da dere hackere. Denne fila er qlue!"... Men jeg har ikke peiling på hacking eller noe, noen hackere her som får noe utav den filen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hackere er f.eks. Linus Torvalds, ja husker han ja, er han som "hacket" til seg en porche? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Etter noen undersøkelser som er gjort har jeg funnet ut at ostepopp er en konto på windows-serveren, og at den ikke er passord-beskyttet... Trodde programmet ja... Den trodde heller ikke at administrator-kontoen var passord-beskyttet... hmmm... Dette er ikke lett, men artig er det ihvertfall Hvordan går det med de andre som prøver ? eller er det ingen andre som prøver? Connecting to 212.20.204.116:21 Connected to 212.20.204.116:21 in 1.625, Waiting for Server Response 220 shals-hack Host type (1): Automatic detect USER ostepop 331 Password required for ostepop. Det er visst passord, jo... Lenke til kommentar
cipher Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) nja...er bare en vanlig brukerkonto. ligger 10 mapper med morsomme navn på desktoppen til brukern. og JA det var passord på den. Endret 12. februar 2004 av cipher Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ser nok ut som mappene er en beskjed fra en hacker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå