Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

To ipadresser dere kan hacke lovelig

Anbefalte innlegg

dette blir nestn for teit ass, jeg har ikke hakka på noen her inne.. det er bare noen her som ikke akkurat kunne forstå at jeg viste den letteste måten.. jeg er ikke no kid og er ikke no lamer.. om det så var på den måten at dere ikke kunne forstå at jeg faktisk posta her for å hjelpe de osm da spurte om hvordan man gjorde det så er det ikke mitt problem at dere er litt treige.. også var det til deg phere, jeg spurte om hvor den websia di var.. du sa den ikke var der lenger.. eller no slikt.. du ga meg ikke no ip eller no slikt.. så si meg hvordan jeg skal kunne finne den sia di, og ikke no kødd.. hadde jeg forstått dette bedre så er det dere som bare har det i kjefftn.. tror egentlig ikke at dere har roota noe i deres liv. fysisk tilgang til maskinen er n00b phere.. errrr.... vis meg en exploit du har koda selv. du kan vell ikke kode engang? vi vet alle du kan alt om paint. trodde ikke at dere ville klikke krekilask på meg for at jeg begynner med å poste step 1.. trodde dere jeg ville starte med noe dere ikke kan da?? huff.. lattizz..

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette blir nestn for teit ass, jeg har ikke hakka på noen her inne.. det er bare noen her som ikke akkurat kunne forstå at jeg viste den letteste måten.. jeg er ikke no kid og er ikke no lamer.. om det så var på den måten at dere ikke kunne forstå at jeg faktisk posta her for å hjelpe de osm da spurte om hvordan man gjorde det så er det ikke mitt problem at dere er litt treige..      også var det til deg phere, jeg spurte om hvor den websia di var.. du sa den ikke var der lenger.. eller no slikt..  du ga meg ikke no ip eller no slikt.. så si meg hvordan jeg skal kunne finne den sia di, og ikke no kødd..  hadde jeg forstått dette bedre så er det dere som bare har det i kjefftn.. tror egentlig ikke at dere har roota noe i deres liv.  fysisk tilgang til maskinen er n00b phere..  errrr....  vis meg en exploit du har koda selv. du kan vell ikke kode engang?  vi vet alle du kan alt om paint.  trodde ikke at dere ville klikke krekilask på meg for at jeg begynner med å poste step 1.. trodde dere jeg ville starte med noe dere ikke kan da??  huff.. lattizz..

Som du selv skrev "eks: den enkleste måten å "hacke" er med å ta en scan og scanne seg gjenna en ip rekke, se om noen har port 137 og 139 oppe.. det vil da si at du kan se hva den personen deler av filer og mapper og at du har tilgang til den maskinen.. du vil da teste dette: uploade en lite fil(eks: en txt fil).

du får den uploada, det er bra, da setter du igang med å lage en .bat " ???

Er det bare ? Når du først skal skrive en guide, så kan du vel gjøre dette ordentlig? Hjelper ikke og skrive "når du får uploadet filen", hvis folk ikke

vet åssen man skal uploade den og til hvor ?

Blir for dumt, det burde du også skjønne .. Og nei, du trenger ikke skrive en guide for min del, kan det jeg trenger og vite om det, og helt ærlig så driter jeg i det.

Skal bare fram med ett poeng og det er at du er ikke ett hakk bedre enn de andre

kiddsa her, men hvis du ikke skjønner det så kan det jo være opp til deg. Er ikke

meningen og spre masse shit, men jeg fikser ikke sånne leet folk som egentlig ikke skjønner seg på det. Jeg er ingen expert selv, så derfor går jeg heller ikke rundt og skryter av det eks "Få ip'n din så skal jeg ta deg" .. Lattis 2k4!

Open your eyes, and you will see the reality the way is is, not the way you want it to be ...

EDiT; Dette har blitt helt OT så jeg gir meg her ... =) Ha en god helg til dere alle ..

Endret av miZtiNk
Lenke til kommentar
dette blir nestn for teit ass, jeg har ikke hakka på noen her inne.. det er bare noen her som ikke akkurat kunne forstå at jeg viste den letteste måten.. jeg er ikke no kid og er ikke no lamer.. om det så var på den måten at dere ikke kunne forstå at jeg faktisk posta her for å hjelpe de osm da spurte om hvordan man gjorde det så er det ikke mitt problem at dere er litt treige.. også var det til deg phere, jeg spurte om hvor den websia di var.. du sa den ikke var der lenger.. eller no slikt.. du ga meg ikke no ip eller no slikt.. så si meg hvordan jeg skal kunne finne den sia di, og ikke no kødd.. hadde jeg forstått dette bedre så er det dere som bare har det i kjefftn.. tror egentlig ikke at dere har roota noe i deres liv. fysisk tilgang til maskinen er n00b phere.. errrr.... vis meg en exploit du har koda selv. du kan vell ikke kode engang? vi vet alle du kan alt om paint. trodde ikke at dere ville klikke krekilask på meg for at jeg begynner med å poste step 1.. trodde dere jeg ville starte med noe dere ikke kan da?? huff.. lattizz..

:wow:

Har du i det hele tatt lest gjennom alle postene. Post 1 inneholder jo IP'ene til begge box'ene. :thumbup:

Resten blir for dumt til å svare på bortsett fra at jeg har ikke fysisk tilgang på de boxene der. Du ser jeg har vært der når webben på Linux box'en kommer opp igjen. Flere andre her har jo sett det.

Lenke til kommentar

Equaliz, lov meg én ting: Når du blir stor og sterk, IKKE bli lærer. Din innføring i hacking/cracking er særdeles svak.

Hvis jeg skreller bort alt våset ditt sitter jeg igjen med to punker:

1. Finn en vei inn i systemet.

2. Gjør det du vil.

Og jeg kan ærlig si at jeg ikke ble noe klokere.

Lenke til kommentar

ser egentlig ikke hva som er problemet ovenfor equaliz

han sier jo ganske bra hva som må til for å kunne gjøre noe enkelt og simpelt på en annens maskin. si du sitter på et LAN, og en kar har en upload mappe, så legger du bare en bat fil inni der som du får til å starte ved startup. dette krever selvsagt å vite hva en batfil er, og litt om teksten inni den. hva den gjør kan vel være det samme. om det står "start" og så plasseringa på fila rett under, da har du en selvmekka fil som åpner evig med nye ledetekst vinduer.

hmm...lukter formatering av den der...

men hvordan du faktisk får tilgang på visse ting og tang gjennom etc med språk og koding, lærer du ikek ved et enkelt inlegg her på et forum. du lærer kanskje ikkenoe, eller kanskje du får et lite innblikk i hva det faktisk vil si å hacke en pc. det er jo ikkenoe magisk.

MEN

ikke ta meg feil her, jeg er ikke noen uberhacker, er ingen hacker i det hele tatt. hadde ikke klart å roota noesomhelst. men jeg vet hva det vil si, og det er vel egentlig det som er starten. du lærer ikke de mest innvikla scriptene i f.eks PHP eller pearl hvis du skal mekke deg en web side i DW eller FP.

det kreves ikke mye skillz i noe som helst for å kunne gjøre noe enkelt noe på en annens maskin. tenk deg litt om, hva kan en bat fil egentlig gjøre? en lett metode for å lære seg hva som kan stå i en bat fil er å trykke windows-tasten+r, og så skrive cmd(på skoler er det somregel blokka for cmd, skriv da command istedet)da åpner du Ledeteksten. skriv så help.....masse kommandoer som bare venter...

vet du ikke hva en bat fil er, er det så simpelt som dette:

det du kan skrive inn i Ledetekst, kan du skrive inn i notepad. ved "enter" etter en kommando i ledetekst, trykker du enkelt nok bare enter i notepad også. som om du skulle skrivi rett inn der. når du er ferdig, trykker du Fil->lagre som->et-eller-annet.bat

for å loope fila, skriver du bare plasseringa på file. f.eks C:\WINDOWS\et-eller-annet.bat

det kan også være plasseringa på en exe fil eller noe annet i den duren, for da vil denne startes.

btw: vil format C funke? med y eller yes i linja under? vil ikke teste det liksom...

der er jo ganske lette førstegangs steg for en hacker, som du kan gjøre med vennene dine på et LAN dere har. mer kan ikke jeg si, for mer kan jeg ikke. :p

Lenke til kommentar
si du sitter på et LAN, og en kar har en upload mappe, så legger du bare en bat fil inni der som du får til å starte ved startup.

ja... Kan du så si meg hvordan man får til det? :roll:

Skal den kjøres ved oppstart må den være i autoexec.bat eller registry eller lignende, og det er de færreste som har c:\ som upload-mappe...

Lenke til kommentar

jeg ga et eksempel....

du vet hvordan du lager en upload mappe? det er rett og slett en mappe som du høyreklikker på, og velger "deling og sikkerhet"(du må ha installert nettverk, ellers funker ikke denne funksjonen)(kan også hende du må klikke på teksten "jeg vet hva dette betyr-ellernoesånt" for at du kan velge å dele mapp) så er det to haker du kan velge. den ene er deling oiver nettverk, som du huker av. den andre er hvis du skal lage en upload mappe, altså du gir andre tilgang til å endre innhold i mappa. da kan en person uploade filer, ikkesant.

Lenke til kommentar
Universellt tips til deg ( og 98% av de andre her ): www.google.com , bruk topplokket dere har fått utlevert, verre er det ikke.

ikke alle som har moden topplokk ennå...... ;)

Edit; ser at vi har noen gjester på besøk....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

lurer litt på hvordan man skal få denne bat filen til å kjøre i oppstart jeg da, regner med folk innser man ikke kan legge denne hvorsomhelst og tro det skal disable ting og tang.

Selv om man finner en mappe som man har skrivetilgang vil ikke det si det samme som at denne mappen leses i oppstarten ? :D

Endret av mars001
Lenke til kommentar
jeg ga et eksempel....

du vet hvordan du lager en upload mappe? det er rett og slett en mappe som du høyreklikker på, og velger "deling og sikkerhet"(du må ha installert nettverk, ellers funker ikke denne funksjonen)(kan også hende du må klikke på teksten "jeg vet hva dette betyr-ellernoesånt" for at du kan velge å dele mapp) så er det to haker du kan velge. den ene er deling oiver nettverk, som du huker av. den andre er hvis du skal lage en upload mappe, altså du gir andre tilgang til å endre innhold i mappa. da kan en person uploade filer, ikkesant.

Jeg vet utmerket godt hvordan man deler filer i windows. Du skjønte tydligvis ikke spørsmålet mitt engang. Du må jo få kjørt denne batfilen på en eller annen måte, og det virker det ikke som om du har skjønt. "Starte den ved oppstart" ja. Men da må du ha skrivetilgang til registry, autoexec.bat, oppstart på startmenyen, eller noe tilsvarende. Og ja, hvis noen er dumme nok til å dele c:\ så kan du gjøre det. Men da (er de veldig veldig dumme) kan du jo putte hva som helst i oppstart, trenger ikke rote med .bat filer...

Anyway, OT dette her, og det finnes da grenser for hvor små teskjeer man skal bruke :p

Lenke til kommentar

doh

beklager, skjønte ikke hva du mente før nå...har vært i trysil med skolen idag, så er litt sliten.

men,

som sagt, det finnes vel en start@funksjon der? eller tar jeg heeeelt feil?

EDIT: ja huff, dette renner jo helt gale vei.

skulle vi få vite hvordan phear kom seg inn eller ikke?

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
si du sitter på et LAN, og en kar har en upload mappe, så legger du bare en bat fil inni der som du får til å starte ved startup.

ja... Kan du så si meg hvordan man får til det? :roll:

Skal den kjøres ved oppstart må den være i autoexec.bat eller registry eller lignende, og det er de færreste som har c:\ som upload-mappe...

Windows har default deling av C. Kan nåes via stasjonsbokstaven C$.

/me digger å knabbe MSN-logger fra folk på LAN... :devil:

Lenke til kommentar

Heisann

Først "gratulerer" Phear med oppdrag utført med tanke på Linux-boksen.

Jeg har nå sittet her å lest tråden i 1,5 time. Jeg har både blitt sint, irritert og fustrert. Jeg synes det er latterlig av diverse person, uten å nevne navn, å først leke tøffe-store-barske crackere, for så (når de vel og merke ikke klarer en dritt) krenke Noroff-karene for deres initiativ til å lære. Folk som her prøver å cracke disse boksene tar fokus bort fra selve temaet; Noroff-karene skal lære. Når disse ikke-navngitte personene ikke kommer inn, begynner de å skylde på at dette blir for dumt, "det er så tragisk, vi kan jo bare bruke noen exploits eller rootkits, så er vi inne". Hva har det med saken å gjøre? Noroff-karene skulle lære seg å analysere, loggføre, og spore et angrep. Hva er da poenget med å sikre boksene silk at ingen av dere script kiddies ikke kommer inn uansett? Meningen er jo at Noroff-gjengen skal lære! Ved å sikre boksene vil de jo ikke ha samme mulighet for læring...

Dere som sier at (ikke missforstå, jeg er helt enig) man ikke kan gå fra å vite hvor My Computer og C:\ er, til å virkelig kunne cracke, dere må jo også skjønne at Noroff-gjengen må jo også begynne et sted! :)

Når det kommer til at "det bare er å lese noen bøker og lære seg litt programmering, så er jeg en dyktig cracker". Det er ikke så enkelt. Først må du lese boken, deretter må du tenke over hva som står der, for så å lese den en gang til, forstå det i praksis og til slutt kunne bruke det i praksis. Som enkelte har nevnt tidligere vil dette ta årevis når det da er ca. 50-100 bøker du bør ha lest og lært deg.

Slik jeg ser det så bygger praksis på teori, men teorien bygger ikke på praksis. Arrester meg hvis du er uenig. ;)

Lenke til kommentar
btw: vil format C funke? med y eller yes i linja under? vil ikke teste det liksom...

Hehe. Det går an å trikse til. MEg og en kamerat var småsur på en annen fyr vi kjente, dette var når vi var 14 eller noe (10 år siden). Han hadde kopiert et spill hos oss som vi egentlig ikke ville at han skulle ha fått kopiere, så vi satte i gang med å snekre en veldig basic bat fil. Vi påsto at vi hadde en diskett med et veldig bra spill. Han måtte bare skrive install etter at han hadde puttet den inn. Dettte gjorde han, og da kom han inn på en "meny" som vi lagde. En del kommandoer kjørte vi med @echo off og lignende, slik at det så ut som han skulle installerer noe, der vi bl.a. kjørte echo off, format c: og fikk bat filen til å spørre om han ønsket installerer greien. Han skrev y og vips så begynte disketten å formattere HDen hans.

Det kunne kanskje vært mulig å skrevet format c: /y men det visste vi ikke noe om på det tidspunktet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...