Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

To ipadresser dere kan hacke lovelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja jeg tror det ikke før jeg ser navnet hans under mitt på websiden :w00t:

Må jo gi de noe å forske på, de prøver jo å finne ut hvordan en kom seg inn.

Jeg så ingen vits i å gjøre det for vanskelig med å slette loggene etter meg eller å stenge programmet de bruker til å logge med.

Endret av Phear
Lenke til kommentar

ser ikke dere hva jeg gjorde nettopp? jeg ga ut "step 1", det skal ikke være no vanskleig, det skal ikke vise at jeg er 1337, det skal ikke være no Hackers Manifesto.

det skal bare være hvordan man gjør det enkleste på en enkel måte, ikke for å gjøre noen 1337 eller for å få de til å tro de er en hacker.. bare for å få dem til å forstå konseptet.. at det ikke bare må være en linux man må sitte med for å "hacke".

om du da føler deg over det stadiet så bare si ifra, så kan jo du vise meg step 1 for linux hacking. vil tro at det vil være noe du ikke kan noe spess om er det vell?

ialle fall hvis du kan vise meg det, så skal jeg ikke plage deg, da har jo du besvist at jeg tok feil om deg, men inntil da ler jeg bare av deg.

Lenke til kommentar
ser ikke dere hva jeg gjorde nettopp? jeg ga ut "step 1", det skal ikke være no vanskleig, det skal ikke vise at jeg er 1337, det skal ikke være no Hackers Manifesto.

det skal bare være hvordan man gjør det enkleste på en enkel måte, ikke for å gjøre noen 1337 eller for å få de til å tro de er en hacker.. bare for å få dem til å forstå konseptet.. at det ikke bare må være en linux man må sitte med for å "hacke".

om du da føler deg over det stadiet så bare si ifra, så kan jo du vise meg step 1 for linux hacking. vil tro at det vil være noe du ikke kan noe spess om er det vell?

ialle fall hvis du kan vise meg det, så skal jeg ikke plage deg, da har jo du besvist at jeg tok feil om deg, men inntil da ler jeg bare av deg.

1. jeg bruker OpenBSD stort sett. og man kommer langt med en editor om man liker å skrive uansett OS.

2. en latter forlenger livet sier de, og jeg tror vi plusser på noen minutter på livet vi også inntil vi ser navnet ditt på listen :thumbup:

Lenke til kommentar
Virker som et interresant prosjekt, er begynt på en ny bok nå, men spørs om jeg får prøvd noe særlig, FLO/IKT har sperra den sivile SDSL'en før her p.g.a. "uønsket" aktivitet ( les: portscanning : - ).

/Offtopic: Du jobber for FLO/IKT? Det gjør onkelen min også... Jobber selv litt for FLO/AMM :) Offtopic/

<offtopic>Nope, jeg jobber på IKT avdelinga her på bygget, men har en del kontakt med FLO/IKT.</offtopic>

Jeg må si at jeg er ikke imponert over hverken datakunnskapene eller holdningene til mesteparten av brukerene her på tråden ( er dette representativt for resten av forumet? ), selv om det finnes unntak.

F.eks. localhost vitsen blir litt barnslig, noe som er mer unødvendig er å poste liste over åpne porter og sånn, de som trenger det klarer det nok selv, og de som ikke klarer det tror jeg vil ha problemer med å "hacke" seg inn på sin egen windows xp maskin uten administratorpassord og fysisk tilgang til maskinen.

Lenke til kommentar
:wow:
så setter du igang med å uploade en av de såkaldte hacker filene "backdoor"
:yes:

Jeg koser meg når proffesjonelle kommer på banen. :green:

Lenke til kommentar
hoppe etter teksten?

synst jeg skrev den ganske så "kronologisk" jeg...

men retter gjerne om du kommenterer hva som er vanskelig å lese

Hei !

Hvis du leser teksten din nå så ser du det....

Du kan komprimere den ved å flytte settninger ;)

Edit: Den er god..... :yes:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
En annen morsomhet er GeeZuZz som faktisk avslører at han ikke har så god greie på dette (eller bare lat?). Hvorfor må du vite hvilket OS maskinen kjører? Hvorfor må du vite om den er patchet opp? Det er jo mye av vitsen med nettopp å prøve å komme seg inn, å finne utav slikt. Og på veien "inn" så avsløres jo nettopp dette step by step :)

Som jeg skrev, var jeg klar over at det var et teit spørsmål. Og jeg er fullstendig klar over at det er en del av "utfordringen". Jeg er bare "lat", som du nevner.

Grunnen til at jeg spurte om det var fordi jeg ikke gadd å bruke tid på finne ut det selv. Poenget for de som holder på med prosjektet var jo at noen skulle klare å komme seg inn på PC-en, og da er det jo unødvendig at folk bruker tiden på å finne ut om OS/programvare. ;)

Altså, hvis jeg fikk vite det, kunne jeg gjøre et forsøk jeg også. Hvis ikke, ville ikke jeg giddet å forsøkt, siden det ville blitt et vesentlig større prosjekt.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

mener med det da? :dontgetit:

hehe.. er da vel ikke så vanskelig å forstå en enkel måte å gjøre det på, en enkel måte for en treig hjerne. man må først forstå konseptet om hvor mange måter man kan gjøre det på. det er ikke som i filmen hacker. det tror jeg alle forstår.. hehe.. trenger ikke være rik for å få færige programmer med multifunksjoner.. du trenger en computer med windows HELST linux eller unix. du trenger internet seff, en scan og kunskap om koding (eller en venn som kan kode).

da har du det du trenger, maskinen, internettn, scan og exploitene.. enklere kan det ikke bli..

Lenke til kommentar

Veldig bra innlegg av d4rg0, mye bra lesestoff :)

Equaliz.. jeg sliter litt å skjønne hva du vil frem til. Lære oss hvordan det "kan" gjøres i teorien? Hva med å legge navnet ditt inn i index.html og vise oss at "teorien" funker også? :love:

Lenke til kommentar
Morsom topic å følge dette, siden det tydlivis er så mange der ute som drømmer om å "kunne" dette og så mange som jobber med dette på daglig basis som nok får seg en god liten dose latter av å se hvor mye rart folk finner på på vei til målet. Men for all del, stå på, vi som jobber med det trives godt med alle loggene våres :)

Amen, til både dette og den første posten din

Lenke til kommentar

mener med det da? :dontgetit:

hehe.. er da vel ikke så vanskelig å forstå en enkel måte å gjøre det på, en enkel måte for en treig hjerne. man må først forstå konseptet om hvor mange måter man kan gjøre det på. det er ikke som i filmen hacker. det tror jeg alle forstår.. hehe.. trenger ikke være rik for å få færige programmer med multifunksjoner.. du trenger en computer med windows HELST linux eller unix. du trenger internet seff, en scan og kunskap om koding (eller en venn som kan kode).

da har du det du trenger, maskinen, internettn, scan og exploitene.. enklere kan det ikke bli..

lmao :dribble:

Holder med Phear, start noe action med ip'n istedet for og hakk på folk på forumet.

En annen ting; Elitehackers@Efnet, var det en spøk el er du så lamm ?

Nei, jeg ruller meg ende over .. Stor applaus til Equaliz og hans leet kunnskaper!

EDiT ? ; oh, btw: Jeg tok meg en liten rettighet til og hakke på deg, pga "Elitehackers", hvis du hadde vært så forbanna leet så hadde

du skjønt bedre enn og løpe rundt og reklamere for det. Kid !

Endret av miZtiNk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...