Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

To ipadresser dere kan hacke lovelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
?

Har du tenkt på at noen av oss er systemadminer og gjerne vil sikre serverne og wsene våre bedre gjennom denne informasjonen?

bare lurer...

Ja, tenkte på det.

Men det jeg mente var å ikke poste dirkete på forumet. :)

Godt tenkt, ellers har vi snart forumet full av folk som vil

lage atombomber, amfetamin, hackere, crackere, og

drive horeformidling osv...... ;)

Det mener jeg personlig da.....

Lenke til kommentar

si meg du som la ut de 2 ip'ene.. har noen kommet seg inn enda? eller er bare alle her inne helt "jeg skal se hva jeg får til (fommle fram sin beste ip scan)". vet de her inne hva de skal gjøre med det de finner ut? eks. du finner ut en har netbus på maskinen sin.. er dere 1337 når dere kommer dere inn der?? vil ikke si det i det heletatt.. er dere 1337 hvis dere finner en maskin som har delt mapper og filer med full tilgang.. dere føler dere har funnet den store potten eller? si meg en ting? er det noen her inne som i det heletatt vet hva som egentlig må til for å lage en exploit? er det noen her som i det heletatt kan .asm koding? eller i det minste c++? alle er i 100 med det å kunne lære seg hacking.. men ingen vil dele det de finner ut.. en hacker er for å lære og utforske.. hvis en finner ut noe spessielt, så deler man det.. hvorfor tror dere at dere kan finne exploits på nette? en hacker gir bort sin kunskap for å lære andre. en hacker skal ikke måtte holde på sin hemmelighet for at en annen skal slite seg gjenna samme vanskelige prosess for å komme med samme svar som en annen allerede har, på den måten vil det ikke være no framgang.. :thumbdown: gi meg respons om de 2 ipene enda er klare.. hvis da svaret er ja, så kan man jo få se hva og hvordan dette blir gjort..

Father Torvalds, who art on the 'Net,

hallowed be thy named

thy Penguin come

thy will be done,

at home as it is on the LAN.

Give us this day our daily kernel

and protect us from coredumps

as we protect others from GPF's

and lead us not into Windows,

but deliver us from Microsoft

for Linux is the power and the stability forever, Amen

thy will feal no more pain.. greetz from elitehackers@efnet

Lenke til kommentar

RedHat boksen er tatt. En gruppe skal jobbe litt og finne ut av det. Windowsboksen regner jeg med som tatt(hadde virus, skal legge inn en rpc fix ved første anledning). Kommer ialledfall ikke inn på den foreløpig.

Er irriterende at vi ikke har fysisk tilgang til de siden de står lokalisert ved en annen avdeling. Dere må smøre dere med litt tolmodighet, holder på med andre ting også :)

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar
?

Har du tenkt på at noen av oss er systemadminer og gjerne vil sikre serverne og wsene våre bedre gjennom denne informasjonen?

bare lurer...

Ja, tenkte på det.

Men det jeg mente var å ikke poste dirkete på forumet. :)

Godt tenkt, ellers har vi snart forumet full av folk som vil

lage atombomber, amfetamin, hackere, crackere, og

drive horeformidling osv...... ;)

Det mener jeg personlig da.....

Hahaha, ikke for å disse dette forumet, men dette er den siste plassen jeg ville spurt om jeg skulle ha noen råd angående atombomber...

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
si meg du som la ut de 2 ip'ene.. har noen kommet seg inn enda? eller er bare alle her inne helt "jeg skal se hva jeg får til (fommle fram sin beste ip scan)". vet de her inne hva de skal gjøre med det de finner ut? eks. du finner ut en har netbus på maskinen sin.. er dere 1337 når dere kommer dere inn der?? vil ikke si det i det heletatt.. er dere 1337 hvis dere finner en maskin som har delt mapper og filer med full tilgang.. dere føler dere har funnet den store potten eller? si meg en ting? er det noen her inne som i det heletatt vet hva som egentlig må til for å lage en exploit? er det noen her som i det heletatt kan .asm koding? eller i det minste c++? alle er i 100 med det å kunne lære seg hacking.. men ingen vil dele det de finner ut.. en hacker er for å lære og utforske.. hvis en finner ut noe spessielt, så deler man det.. hvorfor tror dere at dere kan finne exploits på nette? en hacker gir bort sin kunskap for å lære andre. en hacker skal ikke måtte holde på sin hemmelighet for at en annen skal slite seg gjenna samme vanskelige prosess for å komme med samme svar som en annen allerede har, på den måten vil det ikke være no framgang.. :thumbdown: gi meg respons om de 2 ipene enda er klare.. hvis da svaret er ja, så kan man jo få se hva og hvordan dette blir gjort..

Father Torvalds, who art on the 'Net,

hallowed be thy named

thy Penguin come

thy will be done,

at home as it is on the LAN.

Give us this day our daily kernel

and protect us from coredumps

as we protect others from GPF's

and lead us not into Windows,

but deliver us from Microsoft

for Linux is the power and the stability forever, Amen

thy will feal no more pain.. greetz from elitehackers@efnet

Linux box'en er roota grundig ja :blush:

Lenke til kommentar
[quote name='Dimensionx' date='18/02/2004 : 20:09'] hei, dere som gir ut en den 127....IP'n deres.....ta en titt på [url="http://www.whatsmyip.org"]www.whatsmyip.org[/url], så finner dere ut en ting eller to... [/quote]
Tror det var en spøk... localhost spøk.

Nesten som:
Borte bra, men 127.0.0.1 er best.

Njaal
Lenke til kommentar

la meg gjette.. brukte vel kansje exploit? eller var det vel kansje en remote exploit. kan si det med en gang at det ikke kunne vært lockal exploit.. hvis det da var slik at noen her hadde adgang til systemet (egen account til liuxen) så vil jeg kalle det "done deal"!

ikke alle vet hvilke exploiter som er brukelig på de forsjellige patchene.. men jeg står med de aller nyeste å kommer med nye med mine kontakter. så ser ikke hva problemet er å få tatt ned maskiner på noen få timer.. hvis man først setter seg ned for å gjøre noe, så ****** ikke reis deg opp før det er gjort.. tar du deg 3-4 timer fri, så må du være sikker på at du må jobbe deg tilbake for å komme på hva du egentlig holdt på med.. trust meh! :p menne.. må nestn legge meg nå.. er på en måte færdig med det jeg holder på med nå.. kommer innom i morgen å ser på hva dere har å si for dere selv :cool:

have a good 1!

Lenke til kommentar

Hehe.. nei Phear har ikke gidda å prøve meg enda.. den dagen jeg prøver meg vil jeg nokk si ifra.. man bruker somregel ikke legge ifra seg logg \ info fil om hvordan dette ble gjort.. hvis jeg finner på å gjøre no slikt vil jeg bare si hvilken explit jeg brukte.. har allerede funne 4 exploiter som kan brukes på maskinene..

har enda ikke begynt på de nyeste exploitene. så adgang for meg på de 2 maskinene er det nokk helt sikekrt ja. men hva skal jeg egentlig gjøre dette for? gi dere info om hvordan dette blir gjort? man MÅ ikke lære seg koding.. men det er det smarteste (siden dette handler om koding)..

en vær "cracker" må ikke si hvordan man gjør ting. men de vil heller hjelpe deg på vei, så de som blir lærtopp vil forstå poenget om hvordan ting blir gjort..

eks: den enkleste måten å "hacke" er med å ta en scan og scanne seg gjenna en ip rekke, se om noen har port 137 og 139 oppe.. det vil da si at du kan se hva den personen deler av filer og mapper og at du har tilgang til den maskinen..

du vil da teste dette: uploade en lite fil(eks: en txt fil).

du får den uploada, det er bra, da setter du igang med å lage en .bat fil som da vil slå av virus scan ved oppstart, så setter du igang med å uploade en av de såkaldte hacker filene "backdoor". du lager da en batfil for å starte denne fila ved oppstart, når maskinen startes neste gang vil du da har slått av virus scan så maskinen ikke finner backdoorn og du vi ha lagt inn backdoor. (hvis personen har firewall så kan du lage en .bat fil for å disable den). test dette, få det til og du har klart den enkle måten med å "cracke"..

ikke missforstå ordet hacke, en hacker har vært missforstått hele sin tid, en hacker er en som hacker spill osv osv.

en cracker er en som cracker seg inn i en maskin og utforsker maskinen og ikke skader maskinen på noen måter..

good luck, dere får kansje lære neste step også etter hvert. have a good 1!

Lenke til kommentar
ikke missforstå ordet hacke, en hacker har vært missforstått hele sin tid, en hacker er en som hacker spill osv osv.

en cracker er en som cracker seg inn i en maskin og utforsker maskinen og ikke skader maskinen på noen måter..

good luck, dere får kansje lære neste step også etter hvert. have a good 1!

hacker    n.    [originally, someone who makes furniture with an axe] 1. A person who enjoys exploring the details of programmable systems and how to stretch their capabilities, as opposed to most users, who prefer to learn only the minimum necessary. 2. One who programs enthusiastically (even obsessively) or who enjoys programming rather than just theorizing about programming. 3. A person capable of appreciating hack value. 4. A person who is good at programming quickly. 5. An expert at a particular program, or one who frequently does work using it or on it; as in `a Unix hacker'. (Definitions 1 through 5 are correlated, and people who fit them congregate.) 6. An expert or enthusiast of any kind. One might be an astronomy hacker, for example. 7. One who enjoys the intellectual challenge of creatively overcoming or circumventing limitations. 8. [deprecated] A malicious meddler who tries to discover sensitive information by poking around. Hence `password hacker', `network hacker'. The correct term for this sense is cracker.

The term `hacker' also tends to connote membership in the global community defined by the net (see the network and Internet address). For discussion of some of the basics of this culture, see the How To Become A Hacker FAQ. It also implies that the person described is seen to subscribe to some version of the hacker ethic (see hacker ethic).

It is better to be described as a hacker by others than to describe oneself that way. Hackers consider themselves something of an elite (a meritocracy based on ability), though one to which new members are gladly welcome. There is thus a certain ego satisfaction to be had in identifying yourself as a hacker (but if you claim to be one and are not, you'll quickly be labeled bogus). See also wannabee.

This term seems to have been first adopted as a badge in the 1960s by the hacker culture surrounding TMRC and the MIT AI Lab. We have a report that it was used in a sense close to this entry's by teenage radio hams and electronics tinkerers in the mid-1950s.

http://info.astrian.net/jargon/terms/h.html#hacker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...