Tors bror Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Er det noen som har tips om gode programmer for å sample og bearbeide lyder? Jeg er slett ingen profesjonell musiker, så jeg trenger ikke et mest dyre og avanserte, men programmer der man på en grei måte kan sample lyder fra en mp3(f.eks bare vokalen) og bruke i Fruityloops. Har fått tips om Totalrecorder og Cool Edit Pro (og Cool Edit 2000?), er disse gode? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Goldwave er et bra prg. som jeg bruker. Shareware tilogmed. Last det ned på http://www.goldwave.com pluss lame mp3 codec. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Acid Pro 3.0 fra Sonicfoundry er et godt og enkelt sampling's program! Eivind O. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Eh, Acid er vel litt overkill for simpel sampling. Sound Forge er vel heller Sonic Foundrys sample editor (jeg kjøpte forresten 5.0 for 50$ . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå