Larsrrrr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har sett gjennom kabinett-lista hos Komplett, og mulig jeg er teit, men jeg finner ingen i klassen "superstille" uten å måtte mekke sjøl. Tenker på typen Aopen H600b og Antec Sonata. Ellers er resten av PC'en min er klar for bestilling, og jeg trenger ikke mer kraft i kabinett enn å drive én harddisk, amd 64 3000+, hovedkort, lydkort og dvd-brenner. -lars Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 AVANTECH Medium Server Tower er forholdsvis stillegående, men ser ikke så pent ut. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 AVANTECH Medium Server Tower er forholdsvis stillegående, men ser ikke så pent ut. Ja, det så jo helt forferdelig ut! Kommer ikke på tale å kjøpe den. Ingen andre gode stillegående kabinett hos godeste Komplett? -lars Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Må det på liv og død være kabinett fra komplett da? Hvis din stillhet og vakker kabinett er ett must så anbefaler eg at du ser hos microplex. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Må det på liv og død være kabinett fra komplett da? Hvis din stillhet og vakker kabinett er ett must så anbefaler eg at du ser hos microplex. Tenkte jeg skulle få komplett til å bygge maskinen basert på det lekre AMD 64 3000+ og MSI-tilbudet. Da er det jo greit å ha et kabinett å skyve sakene inn i. -lars Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kjøp denne fra microplex eller denne. Da får du stikke kabbis. Jeg vet du ikke vil bygge selv, men det skader ikke å prøve. Man blir hekta fort på å sette sammen pcer Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Stikke kabbis? Man lærer noe nytt hver dag. Men tror jeg holder meg unna pc-skruing. Jeg får angst ved tanken -lars Endret 11. februar 2004 av Larsrrrr Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Stikke kabbis? Man lærer noe nytt hver dag. Men tror jeg holder meg unna pc-skruing. Jeg får angst ved tanken -lars Skrev visst feil.. husker ikke hva det skulle være Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Stikke kabbis? Man lærer noe nytt hver dag. Men tror jeg holder meg unna pc-skruing. Jeg får angst ved tanken -lars Skrev visst feil.. husker ikke hva det skulle være OT: Jeg tror det er sånnt som skjer når man skrur for mye på pc'en Nå er i allefall vidunderet bestilt. Hos PSdata i stedet. Får en Aopen H600B, men takk alle sammen for assistanse. Tillater meg å konkludere med at Komplett ikke har noe i kategorien Lekre og stille kabinett. -lars Endret 11. februar 2004 av Larsrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå