Gå til innhold

Harddisk til paraboltuner

Jan-E.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WD sine disker er ikke støysvak.

Enig!

Er du ute etter en støysvak disk, så hold deg langt unna WD.

Vet at flere anbefaler 5400rpm disker i tunere, pga støyen, men jeg har montert en Seagate Barracuda 7200rpm i en Dreambox, og den er såvidt hørbar om jeg står rett over den.

(har selv en WD og en SB i PC'en, og WD'en overdøver alt - SB'en høres sjelden)

Endret av kjell33
Lenke til kommentar

Eneste som kan vere problem med Seagate er strøm forbruket, så sjekk om tuneren din har gor nokk strømforsyning. ( Vet om flere så har hatt problem med Seagate og DreamBox) Derfor brukte eg en WD 80SE. for di som mener WD bråker formye til å ha i en tuner, bør kansje prøve å se på TV med lyden på!!. ( får så mye mer med deg da :) )

Lenke til kommentar

Støtter de som sier at WD hardiskene bråker en del, har to wd disker i pc en på 120 og en på 200 gb. Først så trodde jeg at det var vifta på cpu og psu som bråkte men når jeg dempet dem så var det ikke rare nedgang på lydnivået,,, viste seg da at det var hardiskene som lagde "morroa". Har satt inn en SB disk i min X-box og der hører jeg ikke hardisken i det hele tatt, bare den hersens vifta igjen hehe

Men bevares WD disker er gode hardisker det og.

Mvh

Ole

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ble så mye klokere, det ble jo mest en Western/Seagate diskusjon.

Lurt å ha lyd på TV ja!

Har omdr., cache og evt. andre ting noen betydning, eller er det bare å peise på?

Kan ha opptil 250GB i følge bruksanvisningen, blir det mange timers opptak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...