KriB Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har bestilt og fått en CL50 fra Whitebox. Siden jeg bor i Oslo ble den levert på døren av budbil. Da budet kom og leverte fikk jeg bare maskinen i den medfølgende vesken. Oppi vesken lå lader og en telefonledning. Da jeg spurte om ikke det var noen eske el. fikk jeg som svar av budet at han hadde ikke plass i bilen til alle eskene, så de gjorde det på denne måten for å rekke flest mulig på en kveld. Esken skulle komme i posten senere. Esken er ikke et veldig stort tap, men jeg lurer på om det er annet som skulle fulgt med maskinen? Vet at f.eks skjermkort ofte blir levert med noen kabler for å kople på TV-en o.l. Noen som har en inventory til meg? Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har bestilt og fått en CL50 fra Whitebox. Siden jeg bor i Oslo ble den levert på døren av budbil. Da budet kom og leverte fikk jeg bare maskinen i den medfølgende vesken. Oppi vesken lå lader og en telefonledning. Da jeg spurte om ikke det var noen eske el. fikk jeg som svar av budet at han hadde ikke plass i bilen til alle eskene, så de gjorde det på denne måten for å rekke flest mulig på en kveld. Esken skulle komme i posten senere. Esken er ikke et veldig stort tap, men jeg lurer på om det er annet som skulle fulgt med maskinen? Vet at f.eks skjermkort ofte blir levert med noen kabler for å kople på TV-en o.l. Noen som har en inventory til meg? Du kan få esken min hvis du vil. Den er pent brukt, men har et lite hakk i siden. Jeg kan sende den i oppkrav? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har bestilt og fått en CL50 fra Whitebox. Siden jeg bor i Oslo ble den levert på døren av budbil. Da budet kom og leverte fikk jeg bare maskinen i den medfølgende vesken. Oppi vesken lå lader og en telefonledning. Da jeg spurte om ikke det var noen eske el. fikk jeg som svar av budet at han hadde ikke plass i bilen til alle eskene, så de gjorde det på denne måten for å rekke flest mulig på en kveld. Esken skulle komme i posten senere. Esken er ikke et veldig stort tap, men jeg lurer på om det er annet som skulle fulgt med maskinen? Vet at f.eks skjermkort ofte blir levert med noen kabler for å kople på TV-en o.l. Noen som har en inventory til meg? Vell du har faktisk fått mer en hva det var i min ekse alerede Jeg fikk ikke noen tlf ledning. Men det fulgte med noen cder, de har du fått ikke sant? Ellers er det veldig lite i den esken, bare luft... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Fikk ikke noen ekstra kabler jeg, bare esken, pc`n, veske, cd`r, og lader. Hvofor skal posten sende en tom eske i posten senere? Endret 11. februar 2004 av hodesleng Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg aner ikke hvorfor de skulle sende en tom eske i posten jeg heller, det var derfor jeg gikk ut ifra at det kanskje var noe mer oppi den. Jeg fikk cd-ene i posten en uke etterpå eller noe, etter at jeg ringte og hadde spørsmål om noen drivere. Den er grei, da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Tankju all! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er da en forutsetning at en maskin kommer i esken sin. Eller er det bare jeg som er anal? Ikke minst er dette et poeng ved et eventuelt videresalg, eller ved garanti-/reklamasjonssaker. Posten har jo det terrorregimet sitt på at varen skal være pakket hensiktsmessig, og det vil i det fleste tilfeller bety esken den kom i. Ellers er det jo litt underlig at et budbilfirma pakker ut maskinen din for å spare plass? Eller er det Whitebox selv som lever ut maskinen. swanky Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er enig med swanky her. Dersom jeg kjøper en ny bærbar så forventer jeg at den blir levert forsvarlig innpakket for transport med det tilbehøret som skal følge med. Hverken mer eller mindre. Dersom budbilfirmaet trenger å levere ut flere pc'er i slengen så får dem hive inn en ekstra bil! Jeg fikk min bærbare levert på døra og da var den skikkelig innpakket i eske med alt som skulle være med. Hadde den kommet med den i en pose så hadde jeg ikke tatt imot og bedt dem om å komme tilbake når dem visste hva dem drev med! Virket temmelig hjemmesnekra etter min mening. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 På meg virker det som Whitebox har så stor pågang at de tar noen snarveier for å få unna bestillingsmassen. Jeg regner med at budet og Whitebox har blitt enige om å gjøre det på denne måten for å rekke over mest mulig. Nå jobber jeg i en bedrift som har bud på døra titt og ofte, og budfirma har ikke samme policy på innpakking som Posten. (De behandler pakken mye penere), så de tar ofte de fleste pakker så lenge de går greit å få inn i bilen. Derfor reagerte ikke jeg noe særlig på at maskinen ikke kom i esken, jeg lurte bare på om det var noe mer jeg skulle ha fått i "bundelen" sammen med maskinen. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 [...]Eller er det bare jeg som er anal? [...] swanky Okei.....? Lykke til med din tilværelse som "anal". Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 [...]Eller er det bare jeg som er anal? [...] swanky Okei.....? Lykke til med din tilværelse som "anal". Den var vel strengt talt VELDIG unødvendig.. Dette er et forum om LAPTOPER og ting som handler om det. Dette forumet er IKKE om dine ville sex fantasier. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 [...]Eller er det bare jeg som er anal? [...] swanky Okei.....? Lykke til med din tilværelse som "anal". Den var vel strengt talt VELDIG unødvendig.. Dette er et forum om LAPTOPER og ting som handler om det. Dette forumet er IKKE om dine ville sex fantasier. Den var vel strengt talt VELDIG unødvendig.. Dette er et forum hvor en skal ære rett person. Dette forumet er IKKE til for at du skal slenge ut beskyldninger til feil person. Swanky hadde litt sære fantasier om "anal" og greier. Fint for ham, men det virker som om Proliator ikke helt så det. Har du lyst på Får-i-Kål, derimot, så stiller jeg opp, selv om jeg mistenker deg for å være ute etter en kombinasjon av Får-i-Kål og "anal". Stemmer dette? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Den var vel strengt talt VELDIG unødvendig..Dette er et forum hvor en skal ære rett person. Dette forumet er IKKE til for at du skal slenge ut beskyldninger til feil person. Swanky hadde litt sære fantasier om "anal" og greier. Fint for ham, men det virker som om Proliator ikke helt så det. Har du lyst på Får-i-Kål, derimot, så stiller jeg opp, selv om jeg mistenker deg for å være ute etter en kombinasjon av Får-i-Kål og "anal". Stemmer dette? Tror det er omtrent her jeg skulle ha skrevet en forklaring på hva "being anal" betyr, men da det viser seg at det krever energi så dropper jeg det. Vi kan jo prøve å holde oss til emnet. swanky Endret 11. februar 2004 av swanky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg