Mr_Glass Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har tenk å bygge en 1u server men vet ikke helt ossen hk som passer i den kabinett @ komplett eller http://www.arena-chieftec.de/19__IPC/19__1...19__1u_ipc.html passer vanelig hk eller må jeg bruke et mini atx eller.no noen som har gjort dette før eller har noen forslag ? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) jeg har samme type, 2U rack.. denne: ATX hovedkort fungerer utmerket til meg så det går nok greit velkommen inn i rekken av fornøyde rack eiere den er lav, så sjekk om cpu kjøleren får plass i en 1U Endret 11. februar 2004 av zacky Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Et 1U-rack chassis bruker i de fleste tilfellene helt vanlige ATX-hovedkort. Det gjør også det Chieftech-kabinettet du har sett på der. Du må også, som det nevnes, ha en kjøler som passer. Microplex har mange slike, bare se etter "1U" i produktbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå