jarle g Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Prøver å capture analog film fra Terratec Cinergy 400 kort. Får tatt opp med Cinergy-programmmet. Men når jeg prøver med WinDVD Recorder, får jeg kun opp en fil på harddisken på 0kb. I undermeny, opptaksprofil, ligger det ingen profiler. La inn en selv, for VCD, men kan ikke endre fil-splittstørrelse. Den står på 0MB. Noen som kan hjelpe meg? Jarle Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei, du kan begynne med å fortelle oss hva slags kilde du bruker, hvordan kablingen din ser ut osv. mvh roger Lenke til kommentar
jarle g Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Bruker composite fra vhs-spiller. Får opptak med cinergy's eget program, men ønsket å prøve med WinDVD. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei, igjen. Hvis kablingen er identisk, så må det jo være WinDVD som er problemet? Ser ut som om WinDVD ikke 'liker' kortet ditt helt. Dette har jeg inntrykk av er ganske vanlig; jeg klarer ikke å grabbe med U-lead Movimaker med mitt Hauppage-kort, må bruke Hauppgage's egen programvare; Win -TV. mvh roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå