Subwoofah Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Er Princo virkelig så dårlige? En del skriver at de slutter å fungere etter 8-12mnd. Men har noen virkelig opplevd dette? Eller er problemet at noen har får/har fått mange feilbrenninger med platene? Blir platene virkelig ødelagt av å ligge i et cover, og bli lite brukt? Det er jo ikke lenge siden DVD brennere kom på markedet for private.. Dvs, prisen ble såpass billig at også private fikk råd til å kjøpe Jeg har en NEC ND 2500A brenner og har ikke hatt mye problemer med Princo DVDs Endret 11. februar 2004 av Subwoofah Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg sjekker noen av Princo-platene med Kprobe av og til, for å se om dette skjer, og 1x-platene jeg brant for et år siden har ikke blitt noe dårligere. 4x-platene er også like gode, men de er jo noen måneder nyere, og generelt bedre kvalitet. Man bør selvsagt la dem ligge mørkt (eller ihvertfall ikke i sollys), og ikke for varmt. Endret 11. februar 2004 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå