rLnd Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Her tenkt å kjøpe dette kortet... Noe jeg bør være obs på eller noe sånt? Er det noen forskjell på Abits, ASUS', Gainwards eller Creatives GF4Ti4400 kort? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 ...noen som har peiling? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Ikke som jeg har hørt. Sikkert helt lik med tanke på ytelse, det eneste som kan være forskjellig er overklokkingsegenskapene, programvare, kabler osv. Gainward har jo sikkert best minne... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hvis jeg var deg, ville jeg kjøpt Gainward sitt kort. De har generelt meget bra kvalitet på kortene sine og vinner stort sett mange benchmark-tester. Gainward er også kjent for å ha veldig bra 2D-kvalitet på sine Geforcekort [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-03-16 21:57 ] Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Ville nok gått for et Gainward kort. Som sagt har de bedre minne og 2D kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå