Gisle Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen som vet hvordan jeg laster ned HELE Msn Messenger 6.1 , og hvor? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 http://messenger.msn.com/ Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ups! Glemte å si at jeg ligger bak en branvegg som hindrer nedlasting FRA Microsoft .... ! Så hver gang jeg trykker "Last ned" kommer Forbidden-siden opp fra Administratorene .... ! Så jeg ville så gjerne ha hatt en ikke-microsoft-side der det ligger en fullversjon av 6.1. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 last ned fra f.eks overnet eller noe sånt da Lenke til kommentar
Evial Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 prøv denne http://www.tucows.com/preview/193861.html Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) slettet Endret 11. februar 2004 av bidz Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) http://messenger.msn.com/ ja det burde funke. men du kunne vel prøve å lete litt før du laget egen forum topic for det der. det blir litt vel dumt. Endret 11. februar 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 http://messenger.msn.com/ ja det burde funke. men du kunne vel prøve å lete litt før du laget egen forum topic for det der. det blir litt vel dumt. Feil. Det som er dumt er slike kommentarer som du nettopp skrev. Hvis du ikke liker en post, ikke svar på den, eller ikke les den. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
hart Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ups! Glemte å si at jeg ligger bak en branvegg som hindrer nedlasting FRA Microsoft .... !Så hver gang jeg trykker "Last ned" kommer Forbidden-siden opp fra Administratorene .... ! Så jeg ville så gjerne ha hatt en ikke-microsoft-side der det ligger en fullversjon av 6.1. Hva slags plass er det du surfer fra? Forstår at nettverksadministratorer setter begrensinger på pr0n og annet snusk, men siden verden er overbefolket av windowsklienter så virker det veldig ulogiskt. Høres ut som et nazi-regime Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Takk, folkens! Fikk lasta den glatt fra Tucows. Ligger bak Statoil's proxy-server ..... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har et problem et at den gamle msn min fjernes ikke. selv om jeg fjerner den fra legg til programmer. Litt irriterende i og med at det hender den gamle starter før den nye msn.. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har et problem et at den gamle msn min fjernes ikke. selv om jeg fjerner den fra legg til programmer. Litt irriterende i og med at det hender den gamle starter før den nye msn.. jeg antar at du mener at din *windows messenger* fortsatt ligger inne, og at du ønsker å bruke *msn messenger*? Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Start Run Paste inn denne setningen : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Aksepter og hele Windows mennenger forsvinner. Installer deretter MSN Messenger. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har et problem et at den gamle msn min fjernes ikke. selv om jeg fjerner den fra legg til programmer. Litt irriterende i og med at det hender den gamle starter før den nye msn.. jeg antar at du mener at din *windows messenger* fortsatt ligger inne, og at du ønsker å bruke *msn messenger*? Stemmer det min feil..hehe tak Gisle, skal prøve dette når jeg kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå