Slonken Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Opprettet en ekstra identitet i outlook express, la inn et passord på den, skulle så bytte identitet til "hovedidentiten" og får beskjed om å skrive inn passord!! Har aldri lagt inn passord der og har forsøkt alle mulige tenk-bare passord. Hoved-identiteten inneholder 3 mailkontoer,alle av høy viktighet! Please hjelp meg! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Dumt spørsmål kanskje, men har du forsøkt samme passord som du la inn på den andre kontoen ? eller å la det så åpent ? Kan du hente posten fra adresselinja ? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Spørsmålet var ikke dumt, det var faktisk det første jeg forsøkte for å løse problemet, uten at det hjalp, sitter fremdeles fast, kommer ikke inn på hovedidentiteten. Kopierte filene fra hovedidentiteten over på den nye identiteten, så fikk jeg i alle fall tilgang på mails osv. Det kan se ut som om dette er den eneste løsningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå