Yuna_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Min gamle Agfa 780c ser ut til å fungere bra, får tatt bilder, sett forhåndsvisning, osv, men når jeg skal overføre bildene til pcen får jeg bare opp at "klarer ikke å koble til kameraet." Har testet med to ulike PCer, windows xp - skannere og kameraer, så det er ikke der problemet ligger. Funket fint for et par uker siden... Lurer på om det kan være kabelen som er ødelagt... Com-port koblet til PC, og noe som ligner på en minijack (men litt tynnere) i kameraet. Er dette noe som fortsatt selges? Eller vil det lønne seg bedre å gå til innkjøp av en kortleser? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er nok like greit å kjøpe seg en kortleser. Er forholdsvis billige, å kan brukes på flere typer kort. Mest sansynlig så er det raskere også USB2 Drzoidberg MD SWG-chimaera Lenke til kommentar
implex Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Enig der, på et sånt kamera, er det letteste og kjøpe seg en kortleser.. Istedet for og bruke mye penger, på en ny ledning, når kamera allerede drar på åra.. Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ok, takker for tips Da kjøper jeg meg en billig kortleser nå, så får jeg heller begynne å spare til et litt mer moderne kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå