Gå til innhold

Hva skjedde med Netconnection?

Anbefalte innlegg

Satt å kikket litt i erfaringene på Netconnection. Første innlegg på dem var i Februar 2002, alt var fryd og gammen fram til juni 2003, da kom første 1'er (før dette bare 5 og 6...).

Neste 1'er kom i august 2003, og etter dette ser det ut til at elendigheten startet. Utrolig mye kritikk etter dette (jeg er blant dem).

Grunnen til jeg skriver dette, er at jeg igjen har bestilt noe fra dem (produktene er noe av det beste på markedet), og føler det må være dårlige rutiner og løsninger i den bedriften...

Bestilte en del varer Tirsdag morgen kl 0900, og sitter nå( onsdag) klokken 00.30, og skriver dette, og har ikke mottatt noe bekreftelse om ordren... :roll:

Som sagt produktene er noen av de beste på markedet, derfor bestillte jeg derfra på nytt (men det skal sies at jeg hadde store betenkeligheter).

Håper noen i Netconnection leser dette, og kan gi oss forbrukere noen svar, for makan til slett kundeservice skal du lete lenge etter i dag! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm det var da rart. Har alltid likt netconnection og aldri hatt noe problem med dem heller.

Bestilte Microsoft Intellimouse 4.0 fra dem her om dagen (ei uka sia ca), ble litt usikker ut på kvelden om de hadde fått orderen fordi nettet gikk ned like etter jeg hadde trykket "ok".

Sendte en mail klokken 20:00 bare får å forsikre meg om at alt var i orden. Fikk svar klokken 23:58 samme kvelden:

Heisann

Bestillingen er registrert. Du vil motta en leveringsbekreftelse med sporingsnummer så snart ordren er pakket.

Pakken ble sendt dagen etterpå.

Kanskje de ikke har varen din på lager? Send dem en mail..de bruker å svare veldig raskt :thumbup:

Mvh

Jørgen

Lenke til kommentar

Sendte en mail klokken 20:00 bare får å forsikre meg om at alt var i orden. Fikk svar klokken 23:58 samme kvelden:

Heisann

Bestillingen er registrert.  Du vil motta en leveringsbekreftelse med sporingsnummer så snart ordren er pakket.

Pakken ble sendt dagen etterpå.

Kanskje de ikke har varen din på lager? Send dem en mail..de bruker å svare veldig raskt  :thumbup:

Mvh

Jørgen

Det er det som er litt rart da....

Husker sist jeg bestilte fra dem, sende mail tidlig på morgenen (8-9), men svarene kunne komme på natta etter.... :dontgetit:

Ingen som er der på dagen?

Har sendt mail og har fremdeles ikke fått ordrebekreftelse :no:

Lenke til kommentar

Netconnection.no er en spesialisert webshop og har nok ikke superstore lagre ala komplett. Ta det litt med ro.. gå ut på kino, slapp av.. gi det litt tid så dukker det opp.

Bare kjempe god erfaring med netconnection på tilbakemelding og produktene de leverer. Ikke dem kjappeste, men så er mine forventninger noen helt andre når det gjelder de små i forhold til de store.

Lenke til kommentar

Netconnection har vel ikkje så altfor bra rykte her etter den "berømte" reklamere-for-seg-sjølv-under-falskt-navn-episoden.... :devil:

sjølv støttar eg ikkje butikkar som prøver å lure til seg kundar, og har derfor ingen erfaring med kundeservicen..... :thumbdown:

(dei som ikkje veit kva dette gjeld kan søke litt....) :yes:

Lenke til kommentar
Netconnection har vel ikkje så altfor bra rykte her etter den "berømte" reklamere-for-seg-sjølv-under-falskt-navn-episoden....  :devil:

Husker den ja... :yes:

Det som er synd, er at du ikke får tak i mange av produktene andre steder i Norge...

Hadde man det tror jeg ikke de hadde vart lenge. :thumbdown:

Det er nå 2 døgn siden bestillingen, sendte mail i går, ikke noe svar fra dem enda....

Lenke til kommentar
Netconnection har vel ikkje så altfor bra rykte her etter den "berømte" reklamere-for-seg-sjølv-under-falskt-navn-episoden....  :devil:

sjølv støttar eg ikkje butikkar som prøver å lure til seg kundar, og har derfor ingen erfaring med kundeservicen.....  :thumbdown:

(dei som ikkje veit kva dette gjeld kan søke litt....)  :yes:

Synest faktisk det er dumt å dra frem den episoden hver gang, greit de gjorde en bommert der men den har de fått betale for. Når en sak er opp og avgjordt bør den ikke trekkes frem i en hver sammenheng. Blir du tatt for feks fyllekjøring får du din straff og når den er sonet skal den ikke følge deg resten av livet, eller hvordan hadde du likt at hver gang du søkte på jobb eller noe annet så kom det en trkkende med at nei han der vil vi ikke ha for han kjørte jo i fylla fo ti år siden.

Så til saken, har ikke handlet der siste uke , men bruker dem jevnt og trutt og har aldri hatt problemer, det er ikke alltid det har kommet ordrebekreftelse men varene har kommet.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

skulle ha et kabinett fra de. bestilte, men hørte ikke noe fra de på 3

dager, så jeg sendte de en melding om at jeg ikke var interessert

lenger. stakk inn på microplex, bestilte kabinettet til 300,- mindre enn

det det kortet hos netconnection. fikk kjappt en bekreftelse, og

kabinettet kom kort tid etter. kommer nok ikke til å handle der, om

de ikke gjør noe med holdningen. kan legge til at jeg fikk svar på

mailen/avbestillingen min klokken 24:00. sene dager for de folkene

der ja.. men når det ikke kommer kunden til gode, så er det liten

hjelp (tenker på mitt tilfelle).

Lenke til kommentar

sjølv støttar eg ikkje butikkar som prøver å lure til seg kundar, og har derfor ingen erfaring med kundeservicen.....  :thumbdown:

(dei som ikkje veit kva dette gjeld kan søke litt....)  :yes:

Synest faktisk det er dumt å dra frem den episoden hver gang, greit de gjorde en bommert der men den har de fått betale for. Når en sak er opp og avgjordt bør den ikke trekkes frem i en hver sammenheng. Blir du tatt for feks fyllekjøring får du din straff og når den er sonet skal den ikke følge deg resten av livet, eller hvordan hadde du likt at hver gang du søkte på jobb eller noe annet så kom det en trkkende med at nei han der vil vi ikke ha for han kjørte jo i fylla fo ti år siden.

Så til saken, har ikke handlet der siste uke , men bruker dem jevnt og trutt og har aldri hatt problemer, det er ikke alltid det har kommet ordrebekreftelse men varene har kommet.

Greit nok at det ikke kommer noen ordrebekeftelse, men det må være mulig å svare på mail... :roll:

Lenke til kommentar
Jepp, det bør dem , men om noen klager på et annet firma så er det jo med en gang  "husk dem er så store og har mange kunder" så får vi si her " husk dette er et lite firma som ikke har mulighet til å ha så mange ansatte"

Bare til ettertanke.

Skjønner jo at det er ett lite firma, men det MÅ være mulig å svare på henvendelser i løpet av 3 1/2 døgn.... :mad:

Blir å sende avbestillinga idag.... :yes:

Lenke til kommentar
Blir du tatt for feks fyllekjøring får du din straff og når den er sonet skal den ikke følge deg resten av livet, eller hvordan hadde du likt at hver gang du søkte på jobb eller noe annet så kom det en trkkende med at nei han der vil vi ikke ha for han kjørte jo i fylla fo ti år siden.

Offtopic :

Ett dårlig rykte blir man aldri kvitt, f.eks det du nevnte der. Sånn er det bare, og det burde du vite som er litt "eldre" enn de fleste her

Lenke til kommentar

Har kjøpt av netconnection ca.10 ganger,og har bare bra erfaringer.Det gjelder spesielt på retur.

Fikk tilsendt en vifte styring som det ene potmeteret var ødelagt i,sendte mail om dette og sendte inn viftestyringa igjen.Få dager etter kom en ny en i posten,+en mail fra de hvor de spurte etter konto nr.mitt så de kunne legge ut for frakt kostnadene mine i forbindelse med retur.Det kaller jeg service :thumbup:

Komplett nektet å dekke frakt kostnadene mine i forbindelse med en garanti-sak,enda jeg har rett på det. :roll:

Mine 2 øre

Lenke til kommentar

Sendte mail til Netconnection tidligere i dag om jeg ikke ønsket varene fra dem. Den mailen sendte jeg i ca 17.20 i dag.

Var hos Microplex og la inn ordre på produkter der, fikk ordrebekreftelse og alt er i skjønneste orden... :yes:

Så i kveld (fredag) ca kl 23.20, får jeg en ordrebekreftelse, fra Netconnection på ordren som jeg la inn på Tirsdag morgen... :roll:

Lurer på om det var annuleringen av ordren som gjorde utslaget...

Men det har gått litt prestisje i dette for mitt vedkommende, selv om jeg så gjerne kunne tenkt meg produktene fra NC....

Dere må skjerpe dere i kundebehandling!

Det er kun dere sjøl dere ødelegger for....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...