hei_det_er_robin Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei.. Kjøpte meg en p800 12.januar eller noe. Kjøpte den brukt, men likevle ikke brukt. Kjøpte den splitter ny i eska, plastikken på, klistremerket festet 100% osv. Da var den en mnd gammel, så har jeg hatt den en mnd ca. Og først nå har det poppet opp en død pixel, som jeg VEIT ikke har vært der før. Har sjekka skjermen så grundig som overhodet mulig tidligere.. Har jeg fortsatt rett til å stikke ned å få retta feilen?! Er jævli irriterende med død pixel, greit nok den sitter nederst i hjørnet omtrent, men likevel.. Hilsen Robin / Wotevah Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du har vel ett eller to år garanti Ett år iflg. Sony Ericsson To år iflg. kjøpsloven Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei.. Kjøpte meg en p800 12.januar eller noe. Kjøpte den brukt, men likevle ikke brukt. Kjøpte den splitter ny i eska, plastikken på, klistremerket festet 100% osv. Da var den en mnd gammel, så har jeg hatt den en mnd ca. Og først nå har det poppet opp en død pixel, som jeg VEIT ikke har vært der før. Har sjekka skjermen så grundig som overhodet mulig tidligere.. Har jeg fortsatt rett til å stikke ned å få retta feilen?! Er jævli irriterende med død pixel, greit nok den sitter nederst i hjørnet omtrent, men likevel.. Hilsen Robin / Wotevah Ja hvis du har kvittering så burde det ikke være noe problem, men på p800 er det vel ganske enkelt å bare masere pixelen tilbake igjen? Lenke til kommentar
colman Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Delta Service AS i 3044 Drammen tar seg angivelig av garantier, DOA, service og support på Motorola, Nokia, Ericsson, Siemens og LG telefoner. TLF.: 32 24 28 70 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 prøv å gjennopplive den... som galndalf the gray sa... det burde gå på p800...? (du har jo skjermen uten noe beskyttlese nesten) maser den i noen minutter... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er ikke sikkert at det er en garantisak siden feilen ikke kom direkte fra fabrikken, men hvis du bare sier i butikken at det er en død piksel på den så regnes det som en garantisak tipper jeg. Sendte inn min 6600 siden den hadde en blinkene piksel jeg oppdaget først nå og fikk beskjed om at det var en garantisak av kundebehandler Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 admin'c: har du hatt den lenge nå da? ingen prob? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 har prøvd det masseringsgreiene.. telefonen har bare vært i bruk i 3 uker, men den er 8 uker gammel... Stikker vel ned til butikken i helga for å snakke med de.. Håper det går.. Takker for hjelp ihvertfall... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 admin'c: har du hatt den lenge nå da? ingen prob? Har hatt den i halvannen uke eller noe, det har vært en fryd å ha den 0 problemer, annet enn den ene pikselen jeg ikke oppdaget med en gang. En knalltelefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå